Gå til innhold

Aprilfest 2009 - ingard - life at f/1.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne er til dere oof-highlights suckers! (tatt i natt, selv om exif kanskje er en time sen)

"Zuiko love"

Bærre lekkert. Og jeg er ikke en "OHS", en gang. Får litt Flower Power feeling her.

Tom

Skrevet (endret)

Takk for kommentarer folkens.

Kveldens bilde er knapt noe mesterverk. Men jeg er litt syk og stressa for eksamen :/

ISO 800, ikke spesielt imponerende. Ser pittelitt bedre ut på mørk bakgrunn.

"Bench"

P4196151_red_500.jpg

Endret av Ingardj
Skrevet (endret)

Det er vakkert der du lever på f/1.2, og det krever mer enn et lyssterkt og fargevennlig objektiv for å få til det! :smileysomtaravhattenogbukker:

edit: ser det mangler en smiley her på akam...

Endret av kaian
Skrevet

Har ikke fulgt så mye med på aprilfest og annet på forumet i det siste pga liten tid..., men måtte jo innom forsideartikkelen som var i dag. ... og havna inn i tråden din etterpå og må si at jeg er mektig imponert!

Fantastiske bilder du har prestert... Hatten av fra min side! :) Lykke til videre! ... og takk for inspirasjon! :)

Skrevet

Takk arnold_layne, Kjetil-H og kiskogl!

Åh jeg skulle ønske det var vår ute og masse blomster, gress og liv!

Det er jo enda 8 dager igjen, så jeg satser på at det blir noe bilder til.

Skrevet
"Zuiko love"

Pardon my french, men fuck yeah! Det der var sinnsykt kult. Spinnvilt. Bra jobba! Defintivt ikke bokeonani - her snakker vi fullbyrdet samleie. Wow.

Skrevet
Thanks people!

Jeg hadde noen å velge i mellom i kveld. Valgte et jeg selv er fornøyd med :)

"No one is waiting"

Ikke noe dårlig valg dette. Det har vært mye lekre DOF kuler nå, så det var kanskje på tide med litt luftforandring ;)

Tom

Skrevet
Thanks people!

Jeg hadde noen å velge i mellom i kveld. Valgte et jeg selv er fornøyd med :)

"No one is waiting"

Ikke noe dårlig valg dette. Det har vært mye lekre DOF kuler nå, så det var kanskje på tide med litt luftforandring ;)

Tom

Var greit å få skikkelig testet vitsen med f/1.2 :p Spesielt dette bildet hvor jeg fikk 1/15 av et sekund, en del under grensen for hva som er komfortabelt å håndholde. Men med feks f/2 osv ville det ikke vært mulig.. Det andre bildet jeg tok like ved var det litt mer lys i..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...