Pillin Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Hei folkens! Trenger idéer til spill jeg kan spille sammen med dama. Helst ikke skyting og strategi eller typiske guttespill. Det som gjør dette ennå vanskeligere er at hun har mac og jeg har pc... Mission Impossible?
Zappy Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 (endret) Spill på mac er "sjelden". Spill på mac som er multiplayer, crossplatform og coop er... ja, trolig mission impossible. Kjøp en PS3 og spill little big planet ^^ Endret 3. april 2009 av Zappy
Anathema Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 (endret) Little big planet anbefales. Kjøpte det i utgangspunktet til dama for at hun skulle synes PS3 var allright, og det funka. Ble med litt på 2 player, og det er faktisk ganske gøy. Edit: Innenforstått at Mac + pc opplegget er doomed. Endret 3. april 2009 av Anathema
vikingkylling Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 PC og Mac sammen er nok ikke så enkelt, med mindre dere finner en Win-emulator til Mac. Jeg vil ikke satset på det... Det dere kan gjøre er å investere i et av de nye lego-spillene til PC (Lego Star Wars, Lego Batman eller Lego Indy). Disse kan fint spilles sammen på en PC og er svært morsomme, og selv om de er "barnslige" kan dere ha mange timers moro der. Lego Indy er litt for seriøst for mange, og Indy har som kjent ikke så veldig mange interessante folk å leke med sammenlignet med de andre.
RIP Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 henger meg også på denne, noen som har noen fler ideer? Har prøvd SeriousSam med dama, gikk helt ok men ikke super gøy
vikingkylling Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Det er mange adventurespill dere kan spille sammen. tenker på A Vampyre Story, Broken Sword og alle de der. Riktignok kan bare en av dere styre, men dere kan løse gåtene sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå