amuf Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Skal formatere laptoppen! Skjønner ikke så mye om sånn, og i alle fall ingenting om BIOS. Hjelp?
Complexity Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Du kan prøve å putte i vista platen, starte opp maskinen, å la den starte ifra plata. så gjør du som anvist på skjermen
amuf Skrevet 2. april 2009 Forfatter Skrevet 2. april 2009 Du kan prøve å putte i vista platen, starte opp maskinen, å la den starte ifra plata.så gjør du som anvist på skjermen Er det så enkelt? Men mangler det da noe drivere og sånn?
Complexity Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 (endret) jepp, om biosen din er instilt på at pc'en skal starte opp ifra cd plate først. (dette finner du ut ved å prøve å starte opp med platen i) Drivere må du nokk instalere når du har fått windows opp å gå Endret 2. april 2009 av Complexity
Complexity Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 det kommer helt ann på hva maskinen din heter. om du tok vare på cd platene som fulgte med maskinen, så ligger de nokk der.
amuf Skrevet 2. april 2009 Forfatter Skrevet 2. april 2009 Fant et nettsted der man kunne laste ned drivere... Men fant akkurat ut at jeg ikke har en vista disk! Fulgte tydeligvis ikke med når jeg kjøpte pc'en!
Complexity Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Fant et nettsted der man kunne laste ned drivere... Men fant akkurat ut at jeg ikke har en vista disk! Fulgte tydeligvis ikke med når jeg kjøpte pc'en! Da har du kansje en egen partisjon med vista install. Prøv å les litt om datan din, og hvordan du tar recovery. vil tro det er en tast du må taste når du slår på maskinen, så velger du å stille den tilbake til slik den var da du kjøpte den.
kasamo2 Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Jeg gjorde det faktisk for 30min siden på lappisen min:P Bare sleng in cd'n så greit er det. Ikke noe mer problemer tror kanskje bestemor kunne gjort det... eller hu vet vel ikke hvordan hu skrur den på xD Men det er bare til og slenge inn cd'n
amuf Skrevet 2. april 2009 Forfatter Skrevet 2. april 2009 Men som sagt har jeg ikke cd'en... Er en skjult partisjon på pc'en men får ikke åpna eller gjort noe med den... Står EISA-konfigurasjon i parantes bak den
Complexity Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Men som sagt har jeg ikke cd'en... Er en skjult partisjon på pc'en men får ikke åpna eller gjort noe med den... Står EISA-konfigurasjon i parantes bak den Da ligger "vista plata" di på den partisjonen. Hva heter maskinen din? Er garantert en tast du skal trykke når du starter maskinen, f12 eller noe slikt.
Douglas Quaid Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Men mangler det da noe drivere og sånn? Sannsynlegvis vil drivarane installere seg automatisk via Windows Update.
kurtegutt Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 om du har fabrikk maskin så ville jeg brukt den recoveryløsningen som er med maskinen... Vet du ikke hvordan du gjør det så leser du bruksanvisning eller ringer support
fredrik-fyksen Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Store sjanser for at det er standar Acer oppsett på maskinen din altså: Here is the standard Acer Recovery Instructions 1. Power on the machine 2. At the white ACER BIOS screen, hold the “Alt” key and press the “F10” key simultaneously to start Acer eRecovery 3. Once eRecovery has loaded, click “Restore to Factory Default Settings” 4. Click “OK” to continue 5. From here, the eRecovery process will update all the data on the C: drive and restore a fully functional factory image (approximately 10 minutes). 6. Once eRecovery has run, press “OK” to reboot unit : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå