Heart Break Kid Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Takk for at du i det minste prøvde da Duffo.
Duffo Skrevet 1. april 2009 Forfatter Skrevet 1. april 2009 (endret) ^ mister heartbreaker Endret 1. april 2009 av Duffo
Lapp1 Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Lei jeg blir av "vår kjære" duffo. oppmerksomhetssyke "morogutt".
bandreas Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Ironisk bandreas er du selv med å hive bensin på bålet. Til å være en frontkjemper mot søppel er du flink til å holde slike tråder i front Må bare kommentere dette, selv om det "blir feil". Saken er allerede kommentert av flere, så at jeg legger igjen en kommentar fra eller til har ingen verdens ting å si for akkurat denne tråden. At noen velger å ikke kommentere neste idioti-tråd er forhåpentligvis et resultat av det. Beklager, men det der var en håpløs kommentar bear^. Det værste av alt er at det virker som om du liker Duffos tråder. Det er epic fail det
Bear^ Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Jeg velger slik sett heller å rapportere tråder jeg mener er idiotiske
Lycantrophe Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 På den annen side har han jo et poeng - var jo slikt hysteri det var da smådetaljer rundt Death Knights ble annonsert.
FOOrK Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Denne var så tafatt at den fortjener en kommentar: søppel
Frohman Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Jeg husker ikke hvorfor jeg slutta å spille WoW. Men det demrer.
b-real Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 1. Aprilspøk og ved å stenge tråden så forhindrer en videre flaming av trådstarter. Rapporter heller tråder en å dra de ut i X antall sider med spam. Det øker kvaliteten på forumet dere er på så slipper dere at ting sklir ut i det uendelige.
Anbefalte innlegg