Gå til innhold

[PS3] FeskeFette FC - FIFA 10 CLUB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått tilbake motivasjonen og håper vi kan prøve å få til litt flere og seriøse økter fremover ;)

 

Foreslår også (for å få det mer seriøst) at alle gir tilbakemelding her på forumet iløpet av uken om hvilken dag (fredag eller lørdag) de kan være med... Da får vi enklere oversikt over hvem som kan hvilke dager og det blir enklere å planlegge hvilke dager vi skal spille...

 

I helgen kan jeg være med både fredag og lørdag ;)

Endret av a20legend
Lenke til kommentar
Helt alvorlig. Gjør som oss i Nederlaget. Legg til hverandre på MSN. Plutselig er dere tre stk online, og kan spille noen kamper. Skal dere planlegge når dere spiller kommer dere til å få spilt en halv kamp i uken.

 

Greia er at jeg er aldri på MSN (untatt når vi har avtalt at vi skal spille...) Derfor sier jeg ifra her på forumet når jeg kan/kan ikke spille slik at det skal bli enklere å planlegge når vi skal spille... for hvis f.eks 3-4 stk avtaler her på forumet at vi skal spille på lørdag så kan vi plukke opp 2-3 stk fra MSN den dagen, da er vi 6-7 stk istedet for bare de 2-3 som var på MSN... Mye enklere å forholde seg til faste avtaler (selvom kanskje 1 eller 2 ikke klarer å holde dem) enn bare å spille når alle er på MSN (er ikke sikkert de som er på MSN kan spille engang...)

 

Hvorfor ikke prøve å planegge? Det fører jo bare til at sannsynligheten for at flere blir med blir større...

Lenke til kommentar
Helt alvorlig. Gjør som oss i Nederlaget. Legg til hverandre på MSN. Plutselig er dere tre stk online, og kan spille noen kamper. Skal dere planlegge når dere spiller kommer dere til å få spilt en halv kamp i uken.

 

 

 

Hvorfor ikke prøve å planegge? Det fører jo bare til at sannsynligheten for at flere blir med blir større...

 

Og sannsynligheten for at flere bryter avtalen blir større. Men hey er ikke eg som bestemmer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...