Gå til innhold

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Siste 3 jeg kjøpte:

Championship Manager 2010 (betalte 65,- online fra utgiver)

Anno 1404 (kostet vel rundt 300, kjøpte online fra utgiver)

Monkey Island-serien fra Tentacle (rundt 300 her også, online fra utgiver)

Ungene fikk Spore med tilleggspakker (kostet 600,- per "sett" hos Platekompaniet) og Sims 3 (349 hos Elkjøp) også for noen uker siden da (har 3 gutter med hver sin pc, så er ganske idiotisk at man ikke kan dele på spillene internt i husholdningen, men må kjøpe 1 til hver pc - blir dyrt i lengden).

Endret av Stream
Skrevet
Ungene fikk Spore med tilleggspakker (kostet 600,- per "sett" hos Platekompaniet) og Sims 3 (349 hos Elkjøp) også for noen uker siden da (har 3 gutter med hver sin pc, så er ganske idiotisk at man ikke kan dele på spillene internt i husholdningen, men må kjøpe 1 til hver pc - blir dyrt i lengden).

Dersom det kun er singleplayer så kan man jo bare kjøpe en kopi, installere på alle maskinene og så laste ned en crack eller et mini-image.

Skrevet

Dersom det kun er singleplayer så kan man jo bare kjøpe en kopi, installere på alle maskinene og så laste ned en crack eller et mini-image.

Spore kjører nå uten at spillet står i uansett også, så det skulle hvertfall ikke være noe problem :)

Skrevet

Broken Sword Trilogy fra Play.com for 9.99£.

Jeg gleder meg til et gjensyn med George Stubbart og Nico Collard!

Litt rart er det med "Trilogy" tittelen da det fjerde spillet har dukket opp, men det er vel egentlig inegnting å klage på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...