Gå til innhold

Asetek vannkjølingssett, "WaterChill"


Anbefalte innlegg

Asetek vannkjølingssett, "WaterChill"

- Socket 478

 

For de av dere som har peil på vannkjøling, vil dere neppe kjøpe dette, men siden jeg kanskje skal prøve dette for første gang, vil jeg gjerne kjøpe en kit for å være på den sikre siden, men duger denne?

 

har jo hørt masse positivt om vapochill men her kommer de med et annet product som skal koste ca 1300 kroner. Hor er den billigste prisen på dette her hjemme?

 

Den skal kjøle en p4 2,4c ghz til det den max greier av overklokk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Asetek vannkjølingssett, "WaterChill"

For de av dere som har peil på vannkjøling, vil dere neppe kjøpe dette, men siden jeg kanskje skal prøve dette for første gang, vil jeg gjerne kjøpe en kit for å være på den sikre siden, men duger denne?

 

hm, så å si alle vannkjølingssystemer er sikre.. bare man tar seg tid til å montere. men jeg fraråder egentlig å kjøpe ferdig sett.. mye morsommere med litt heftigere vannkjøling! når du først skal legge inn 1300,- kan du legge inn litt mer, så får du noe bedre! det mener jeg værtfall.. :)

Lenke til kommentar
Skal ha ett slikt sett jeg også og lurer også på hvordan jeg skal lage det hullet :)

 

Plocka fram sticksågen eller valfritt verktyg för håltagning i stål. <-- Som det står så kan du enten bruke stikksag eller f.eks. et hull-stikksag for borremaskin eller så kan du gå for Dremel'n. Personlig så brukte jeg stikksag og du får et MYE bedre resultat med stikksag enn med Dremel pluss du trenger ikke bruke 10-20 kappe skiver :) Hvis du bruker stikksag pass på at det er metall-kutte fil du bruker, veldig viktig eller så ødeleger du bare bladet. Du lager først bare et hull der viftet skal monteres med borremaskin først, det må være så stort at stikksagen kommer ned i, så sager du bare et rundt hull.

 

P.S: Kan være litt kjekt å tegne på kabinettet hvor stort huller skal være først :D

Lenke til kommentar

Kjøpte meg akkuart en nå som kom på ca 1550 kroner totalt,inklusive frakt( MICROPLEX), :smile: :smile: håper dette er verdt det, en trasher jo kabinettet litt også hvis en ikke får til det hullet, hvor mye er det å tjene på dette tro? Ja skal prøve men kjenner ingen som har stikksag med metalbånd. Men takk for tipset. :)

 

Jeg har boxed intel fra før så dette kan bli litt av en overgang

Lenke til kommentar
Nå nettop? Jeg kommer ikke inn på microplex enda, får bare beskjed om vedlikehold osv.

Prøv å tøm cache'n din - vedlikeholdssiden ble fjernet igjen i morges...men, pga. økt pågang oppgraderer vi webserveren i øyeblikket for å bli kvitt det som har forårsaket ustabilitet i det siste, så - den vil være nede i en halvtimes tid f.o.m nå + noen timer førstkommende helg.

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

Lenke til kommentar
Skal ha ett slikt sett jeg også og lurer også på hvordan jeg skal lage det hullet :)

 

Plocka fram sticksågen eller valfritt verktyg för håltagning i stål. <-- Som det står så kan du enten bruke stikksag eller f.eks. et hull-stikksag for borremaskin eller så kan du gå for Dremel'n. Personlig så brukte jeg stikksag og du får et MYE bedre resultat med stikksag enn med Dremel pluss du trenger ikke bruke 10-20 kappe skiver :) Hvis du bruker stikksag pass på at det er metall-kutte fil du bruker, veldig viktig eller så ødeleger du bare bladet. Du lager først bare et hull der viftet skal monteres med borremaskin først, det må være så stort at stikksagen kommer ned i, så sager du bare et rundt hull.

 

P.S: Kan være litt kjekt å tegne på kabinettet hvor stort huller skal være først :D

 

først er det svensk også er det pluttselig norsk?! :-?

Lenke til kommentar
Nå nettop? Jeg kommer ikke inn på microplex enda, får bare beskjed om vedlikehold osv.

Prøv å tøm cache'n din - vedlikeholdssiden ble fjernet igjen i morges...men, pga. økt pågang oppgraderer vi webserveren i øyeblikket for å bli kvitt det som har forårsaket ustabilitet i det siste, så - den vil være nede i en halvtimes tid f.o.m nå + noen timer førstkommende helg.

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

 

Takk, det hjalp selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Skal ha ett slikt sett jeg også og lurer også på hvordan jeg skal lage det hullet :)

 

Plocka fram sticksågen eller valfritt verktyg för håltagning i stål. <-- Som det står så kan du enten bruke stikksag eller f.eks. et hull-stikksag for borremaskin eller så kan du gå for Dremel'n. Personlig så brukte jeg stikksag og du får et MYE bedre resultat med stikksag enn med Dremel pluss du trenger ikke bruke 10-20 kappe skiver :) Hvis du bruker stikksag pass på at det er metall-kutte fil du bruker, veldig viktig eller så ødeleger du bare bladet. Du lager først bare et hull der viftet skal monteres med borremaskin først, det må være så stort at stikksagen kommer ned i, så sager du bare et rundt hull.

 

P.S: Kan være litt kjekt å tegne på kabinettet hvor stort huller skal være først :D

 

først er det svensk også er det pluttselig norsk?! :-?

 

Det jeg gjorde var å sitere http://www.sweclockers.com/html/recension/...hill.php?page=6 men jeg orket ikke å Quote :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...