erlber 0 Report post Posted April 26, 2003 Kan folk hjelpe meg med hva som har vært typiske russesanger i årene tilbake? Vi skal ha russefest på skolen (Medisin ved UIB), og jeg husker bare at "Blow my whistle" og "Freestyler" var bra da jeg var russ i 2000.... Quote Share this post Link to post
stroganoff 0 Report post Posted April 26, 2003 i 1999 var det ymse sanger av vengaboys som var in. (boom boom boom boom) :wink: den monotone låta med den fillete gule katta var også en höjdare. husker ikke navnet på den. Quote Share this post Link to post
DoffeY 0 Report post Posted April 26, 2003 Mr Oyzo elns *Edit: Flatbeat Quote Share this post Link to post
stroganoff 0 Report post Posted April 26, 2003 schtimmt.. skjønner i ettertid overhodet ikke hvordan en slik låt kunne ta av slik den gjorde Quote Share this post Link to post
stroganoff 0 Report post Posted April 26, 2003 ATB med 9pm og Estima - Hitman's Paradise var vel også 2 slagere når jeg tenker etter litt. Mye morro. Skulle gjerne opplevd russetiden en gang til. Quote Share this post Link to post
dostojevski 17 Report post Posted April 27, 2003 Husker særlig to låter fra '97: Aqua - Roses are Red Prodigy - Breeth ...men det kan jo være Vestfoldrussen var litt sære... Quote Share this post Link to post
Xvani 8 Report post Posted April 27, 2003 offisielle russesangen i fjor var vel barcode brothers med flute? (eller var det året før?) Quote Share this post Link to post
BolleKalle 12 Report post Posted April 27, 2003 i fjor var det 2pm med noe drit.. (ingen som hørte på den) alle spilte gigi d'agostino - l'amour toujours! Quote Share this post Link to post