Gå til innhold

Aprilfest 2009 - Natrium - Våren kommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen grunn til å unnskylde. Mye bra her og artig at du bruker samme kamera som jeg har anskaffet meg.

 

Du bør være fornøyd med kamera-kjøpet! Jeg har hatt mitt i snart et år og er veldig fornøyd. Live view'en er også veldig bra. :thumbup:

 

Har du kjøpt en ekstra linse?

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Har du kjøpt en ekstra linse?

Så langt har jeg kun kit-linsen DT 18-70mm. Jeg tror jeg skal lære meg å bruke den før jeg går videre. Har ingen anelse hva jeg faktisk kunne ha tenkt meg som neste linse. Gode forslag mottas med takk.

 

Sliter med akkurat det samme problemet. :p Vet ikke hva jeg skal kjøpe...

Lenke til kommentar
Fin dråpe - sitter helt stille - før det blåser opp og et vindkast tømmer den utover..

Den er kanskje suicidal ?

 

Tom

 

 

Haha! Greit nok, det hender med mennesker en sjelden gang, men skal det gå over til dråper også?! Hmm... Må skynde meg ut i hagen å fange dem på vei ned fjellkanten...

 

Vakre bilder, Natrium (eller skal jeg si Anders? ;) )

 

Eneste jeg reagerte på med dråpe bildet var at jeg synes bladet rundt dråpen er litt for uklart.

Ellers ser jeg en liten makro-fotograf i deg ;)

 

Ta en fototur snart, Anders? Hadde vært morsomt, selv om vi fotograferer forskjellige ting, så finnes begge deler i naturen ;)

Lenke til kommentar
Haha! Greit nok, det hender med mennesker en sjelden gang, men skal det gå over til dråper også?! Hmm... Må skynde meg ut i hagen å fange dem på vei ned fjellkanten...

 

Vakre bilder, Natrium (eller skal jeg si Anders? ;) )

 

Eneste jeg reagerte på med dråpe bildet var at jeg synes bladet rundt dråpen er litt for uklart.

Ellers ser jeg en liten makro-fotograf i deg ;)

 

Ta en fototur snart, Anders? Hadde vært morsomt, selv om vi fotograferer forskjellige ting, så finnes begge deler i naturen ;)

 

Makro-fotograf? Ja, kanskje det :p

 

Ja, det hadde vert kjekt med en fototur, Øyjorn( eller skal jeg si Jon? :D )

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Hull 5 - Stavanger Golf bane?

 

Fint landskap! Mer kontraster og sterkere farger hadde gjort det enda bedre.

Horisonten kan, for folk flest, se skjev ut, men jeg vet at det er slik banen er.

Nesten riktig, det hull 7, men du ser deler av hull fem i skogåpningen midt i bildet. ;) Og Stavanger Golfbane er helt riktig.

 

 

Jeg fikk også følelsen av noe skjevt her, helt til jeg så steinmuren (rester etter gammel låvebru tro?). Pent landskap.

 

Du har riktig du også, det er rester etter en gammel låvebru. :)

 

 

 

 

Takk for kommentarer folkens! :thumbup:

Lenke til kommentar

Synes kanskje du kunne hatt lavere og bredere utsnitt, men fått med mer av bakken. Da hadde du fått mer følelsen av at det var Danmark. Er ikke sikker på hvordan det er i farger, men tror kanskje at med det rette lyset kunne det blitt riktig så vakkert.

 

Hvis du hadde hatt muligheten ville jeg prøvd å få mange vindmøller etter hverandre, fra en slik vinkel du har her.

 

Vet du tok bildet fra en bil, og sikkert ikke hadde muligheten til å stoppe, men det kunne blitt riktig så vakkert hadde du ventet noen timer på det rette lyset, og tenkt mer over komposisjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...