Gå til innhold

Mikrofon spiller av hele tiden


Anbefalte innlegg

Mikrofonen min spiller av alt jeg sier eller skraper borti med den i høytalerne :/

 

Uansett om jeg skrur av og på pc'n

har prøvd VELDIG lenge å fjerne problemet nå trenger HJELP!

 

Kjedelig å høre på musikk på høy styrke fordi det piper så jævli!

Endret av ReppeRobert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du trykker mute på mikrofonen så hører alle andre utenom deg selv hva du sier.

Har selv på mute på mikrofonen, og jeg sitter på ventrilo / mumble og snakekr 24 / 7 og ingen har problemer med å høre meg. Tar jeg vekk mute fra mikrofon tingen så hører jeg meg selv.

Endret av Gaarulf
Lenke til kommentar
Om du trykker mute på mikrofonen så hører alle andre utenom deg selv hva du sier.

Har selv på mute på mikrofonen, og jeg sitter på ventrilo / mumble og snakekr 24 / 7 og ingen har problemer med å høre meg. Tar jeg vekk mute fra mikrofon tingen så hører jeg meg selv.

 

 

Men når jeg ''Haker'' av på demp på mikrofon så hører ikke TS meg igjenn :(

Lenke til kommentar
Om du trykker mute på mikrofonen så hører alle andre utenom deg selv hva du sier.

Har selv på mute på mikrofonen, og jeg sitter på ventrilo / mumble og snakekr 24 / 7 og ingen har problemer med å høre meg. Tar jeg vekk mute fra mikrofon tingen så hører jeg meg selv.

 

 

Men når jeg ''Haker'' av på demp på mikrofon så hører ikke TS meg igjenn :(

I TILLEG TIL AT JEG HØRER MEG SELV :(:(:(:(:(

Endret av ReppeRobert
Lenke til kommentar
Kan hende du kan gå innpå lydinnstillingene og hake av mikrofonboost eller noe lignende. Er vanligvis denne som gjør at lyden som kommer inn i mikrofonen blir spilt av i høyttalerne.

 

Og BTW: Det heter kjedelig.

 

Trodde det var problemet men det viste seg at det var bare mikken som tok opp dårlig :/

 

Men prøver å installere oppdatere driver nå får håpe det funker ;)

 

Det funka ;D

 

DRIVER ER TINGEN

Endret av ReppeRobert
Lenke til kommentar

Det virker som om innstillingene er satt til å spille inn det du hører, og derfor kan ikke de andre høre deg når du slår av mikrofonen.

I avspillingsenheter må du sette mikrofonen til mute.

I innspillingsenheter må du velge mikrofon, da dette mest sannsynlig står på "What You Hear" eller "Stereo Mix". Håper dette ble litt klarere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...