Gå til innhold

AprilFest 2009 - tomsi42 - Ting som kan si dunk om natten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1/160s, f/??, 45mm, ISO 100

Tom

F/8 sier exif?

Det skjønte ikke vieweren jeg brukte.

Tom

Exif viewer i Firefox klarte det ihvertfall..

Skrevet
edit: Du skulle fjerna støvet fra potta før du tok bildet forresten.

Er ikke min sykkel, denslags overlater jeg til eieren ;)

Tok bildet mens jeg var en tur i kiosken for å få meg en is, så dette er strengt tatt et snapshot ;)

Tom

Skrevet

Sliter en del hardware-parken hjemme om dagen, så det såvidt jeg husker utfordringen ... Men nå er ihvertfall laptopen noenlunde på beina igjen, så her er dagens bidrag.

22. Se opp for tung litteratur.

post-126935-1240431766_thumb.jpg

1/2s, f/8, 32mm, ISO 400

Tom

Skrevet

:!: :!: Du finner på det, utrolig hvor mange hverdags-dunk-lyder du har øynene opp for. Den der kjenner jeg godt til, (men det finnes jo for så vidt "tyngre litteratur")

RandiA

Skrevet
Dette bildet er for alle de som har våknet om natten av et sinnsykt brøl fordi en eller annen person følte for å gire ned og gi det lille ekstra kl. 04:42 på natta.

Selv om Screamin' Eagle er originale trimmedeler fra HD, så er det nok mer lyd enn med de som følger med sykkelen fra fabrikken ja. Man trenger forøvrig ikke å gire ned en Harley for å lage lyd, det er bare å dra på littegrann. Fint utsnitt som gir "røra" sin plass i solen.

"Se opp for tung litteratur" mangler bare litt Dostojevskij for å virke helt troverdig. Bøker kan i alle fall lage lyd, spesielt nå flere ramler om gangen.

Skrevet (endret)

23. Søplemannen dunker alltid med lokket to ganger.

post-126935-1240520598_thumb.jpg

1/100s, f/8, 22mm, ISO 100

Tom

edit. Var litt for rask på "Svar" knappen der.

Endret av tomsi42
Skrevet

Mistenker at han må ha dunket litt fler enn to ganger på de der. I mitt nabolag kommer heldigvis søppelkjørerne etter at jeg har dratt på jobb, så jeg slipper å bli belemret med lydene de lager.

Skrevet

24. Lille Trille har daua!

Sosialdrama på kjøkkenet. Nattmat er skumle saker ;)

post-126935-1240597999_thumb.jpg

1/50s, f/2.8, 25mm, ISO 400

Foreviget med pannekaken.

Tom

Skrevet
Uffda, rotekoppen...men det ble vel ikke så kraftig dunk med de der, med mindre hele stekepannen falt i gulvet da :!:

Nei, egg bråker ikke så mye. Men banningen som etterfølger kan nok vekke resten av husstanden ;)

Tom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...