Gå til innhold

BK: London by night (ny versjon med stjerner og måne)


Anbefalte innlegg

Etter en liten tur til London sammen med guttungen fikk jeg barnevakt et par timer en kveld, litt av resultatet ser dere her.

 

post-49732-1238142021_thumb.jpg

 

Bildet er forøvrig satt sammen av flere eksoneringer, muligens er forgrunnen litt kjedelig og ville ha godt av en crop, men samtidig liker jeg lysene på høyre side som jeg ikke aner hva er. Synd det kom litt sent til konkurransen.

 

edit

Ny versjon med måne og stjerner samt 4x3 crop. Blir det litt mye med månen og stjernene?post-49732-1238324668_thumb.jpg

Endret av kimare
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne her hadde gjort det godt i nattefoto konkuransen; men for sent er for sent ...

 

Du har nok rett i at forgrunnen er litt kjedelig. De røde lysene hjelper litt, men jeg tror ikke de blir savnet om de fjernes.

 

Tom

 

PS. Du er vel strengt tatt erfaren nok til at vi ikke liker det linkes til bilder på eksterne siter ...

Lenke til kommentar
Denne her hadde gjort det godt i nattefoto konkuransen; men for sent er for sent ...

 

Du har nok rett i at forgrunnen er litt kjedelig. De røde lysene hjelper litt, men jeg tror ikke de blir savnet om de fjernes.

 

Tom

 

PS. Du er vel strengt tatt erfaren nok til at vi ikke liker det linkes til bilder på eksterne siter ...

 

Jeg har flere eksponeringer og skal se om det er noe som passer til utfylling av forgrunnen, og evt ta den helt ut og legge inn en måne ved siden av Big Ben. Vedr lenker så er latskap grunnen, mtp at jeg laster opp til min egen side og lenker til andre forum også. Fikset det nå.

Lenke til kommentar

Liker at du har fryst taxien, mens bussen(?) er i bevegelse.

Ellers er vel det meste velstand, men syns det er litt synd at ikke viserene og klokkeskiva i big ben ikke er klarere, det hadde dratt opp helhetsinntrykket vesentlig for min del.

 

Var selv i London nettopp, absolutt en by jeg skal tilbake til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...