Gå til innhold

Baggy klær, er det fælt?


Anbefalte innlegg

Jeg setter rett størrelse og passform over stort sett alle andre kvaliteter når jeg er ute og handler. Synes ærlig talt klær som åpenbart passer dårlig virkelig ikke ser bra ut, men det er vel bare mine to cent. Klær som bare er litt for store har jeg ikkeno' imot, selv om jeg helt klart foretrekker de som passer ordentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Itt'no galt med bæggy, spørs behov.

Jeg har selv både vakum- og elefantbukser. Skal jeg på byen og danse litt hiphop, så går det lett for baggy og noe i den duren.

 

Ellers synes jeg det er veldig retarded at enkelte bruker baggy som sin eneste stil, og bruker for så å si i alle anledninger. :sick:

Lenke til kommentar

Jeg er ingen fan av baggy klær. Det trenger ikke være åletrangt, men noe som gir et greit bilde av hvordan kroppen faktisk ser ut. Og når man snakker om så mye bevegelsesfrihet i saggebukser: hva er det egentlig dere driver med som krever sånt? Går da helt fint å bevege seg normalt i vanlige jeans, pluss at de fleste gutter faktisk har fine bein som jeg liker å se på. :ph34r:

Lenke til kommentar
I mine øyne trenger ikke hip hop-stilen nødvendigvis å se 'uintelligent og dum' ut. Det er faktisk mange som greier å få til en gjennomført og fet hip hop-stil, for eksempel Kanye West:

 

kanye_west.jpg

 

zv7i9d.jpg

 

 

Det første bildet av Kanye hadde han jo nydelig stil da, likte ikke helt nummer 2, synes den ble litt kjedelig kanskje. :)

 

Henger med de andre, gjennomført hip hop /street wear stil er elsk.<3

Endret av Mike32
Lenke til kommentar

West kan delvis kle seg, men blir veldig 50/50 av antrekkene som blir bra.

Han ble forresten nektet inngang på ett runwayshow fra Balencia, grunnet stilen hans.

Og mistet endel respekt for fyren etter diverse uttalser som f.eks "you can call me Don Vuitton" (tatt fra hukommelsen)

Lenke til kommentar

Enorme cargo-pants o.l ser svært lite bra ut, alt med måte. Selv foretrekker jeg litt "baggy" bukser til f.eks Supra hightops'ene mine rett og sett for det ser mye bedre ut i mine øyne. Velger baggy/non-baggy i forhånd til hvilken anledning og ofte vilke sko jeg skal ha på meg, litt slim-fit til allstar skoene mine f.eks Tee's syns jeg ikke burde være for store, til meg selv så bruker jeg skjorter som ikke er for lange, men alikevell ikke sitter så stramt rundt brystkasse/overarmer utenom når jeg trener (trainin' wear).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...