[email protected] Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg leter etter et videoklipp på youtube (har sett det der før) der Frodo løper nedover ei eng mot Gandalf som sitter i et hestekjerre å pimper. Så stopper Frodo opp og sier "jag er bøg" før Gandalf svarer "ja men det har jag alltid vetatt din dumme jævel....e det fest i kveld hva...jag har hasj me mei". Leter og leter etter den men finner den ingen plass. husker æ hadde problemer me å finne den tidligere også, men nå finner jeg den ikke i det hele tatt :/ Siter Lenke til kommentar
Waco Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Søkte bare ringenes herre parodi så fikk jeg den opp, Siter Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 sagan om de bannlysta? Siter Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Sagan om kondomen? Siter Lenke til kommentar
Waco Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 www.youtube.com Siter Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Søkte bare ringenes herre parodi så fikk jeg den opp, [/url] ja fant også denne. og det er denne æ er på jakt etter, bare at det er noen svensker som snakker. Denne norske versjonen er noe som er laget etter den svenske... www.youtube.com nei sier du det....er jo der æ har sett. se første innlegg... sagan om de bannlysta? nei ikke den de er foran fjellet... Siter Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Sagan om kondomen? nope Siter Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Jeg og så den for noen år siden, og fant den nettop på en annen side: http://www.jesper.nu/filmer/parodier/1329-...om_de_utstotta/ Siter Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Jeg og så den for noen år siden, og fant den nettop på en annen side: http://www.jesper.nu/filmer/parodier/1329-...om_de_utstotta/ fett fant den nå på youtube også, men uten lyd dog Siter Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Noen av disse dubba filmene er så dårlige at jeg får vondt i meg. Får angst av å høre på fjortiser med pipestemmer. Siter Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Noen av disse dubba filmene er så dårlige at jeg får vondt i meg. Får angst av å høre på fjortiser med pipestemmer. hehe sant det...men det er noen blinkskudd innimellom...som denne som æ refererer til... Siter Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2021 kjermy skrev (På 26.3.2009 den 21.59): Sagan om kondomen? Beklager å bumpe en 12 år gammel tråd. Husker jeg så Sagan om kondomen, og syntes denne var kjempegøy for 12-13 år siden. Noen som vet om det er mulig å finne den igjen? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.