Gå til innhold

Den store, eneste (?) Longboard-tråden


Anbefalte innlegg

Nettopp kjøpt meg dette og er veldig fornøyd.

Noen som har erfaring med det brettet?

 

Kan noen anbefale meg hjul? Vil kunne slide men det er fart som er prioritert.

 

Prøvde brettet til en kompis for ei uke sia, og dagen etterpå bestilte jeg mitt egent. Jeg vart hekta med en gang! Nå er det bare å vente på solværs dagene:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Virker for meg som om veldig mange får veldig mye "feil" info om hvilke brett som er å anbefale til ulik bruk på denne tråden. Ta fks. dervish brettet; det er et supert longboard men har dog begrenset bruksområde som i bunn og grunn er Freeride/presicion sliding. Dvs. carving/sliding i relativt LAV hastighet.

 

Mine setups:

 

Cruise; Bustin Spliff deck, Seismic G5 trucks, Retro zigzag's hjul.

 

DH; Landyatch Evo deck, 1x 50 degree randal 2 180mm 1x 50degree randal 2 180mm truck's, Otang in heats 80a hjul, Otang 4president 80a hjul.

 

Freeride/slide; Rayne nemisis deck, Caliber 50 degree 184mm trucks, earthwing superballs slide A hjul.

 

Vil anbefale alle som skal kjøpe sitt første longboard å LESE på nettet; www.silverfishlongboarding.com har MANGE kompetente longboardere som er aktive på forumet, som med glede vil hjelpe deg å finne et setup som møter DITT behov.

 

ønsker alle nye longboardere lykke til!

Kom dere ut og SKATE! :D sommeren er kortere enn du tror :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Hallais! Har lenge tenkt på å prøve longboard, men ville investere i noe som ikke er så dyrt for å se om det er noe for meg. Vurderer disse brettene på finn.no. Er de noe å satse på?

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=51023476&searchclickthrough=true&searchQuery=longboard

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=51277425&searchclickthrough=true&searchQuery=longboard

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som har fått ut bretta for sesongen?

Jeg har så vidt trilla litt. Det er fortsatt litt mye sand i gatene her jeg bor. Håper feiebilen tar turen snart. :)

Fikk stått en del på brett når jeg gikk folkehøyskole, men har ikke fått stått noe særlig den siste tiden. Ingen venner i nærheten som står på longboard og asfaltveiene er ikke helt til å stole på for tiden.

Endret av Hafti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...