Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dumpet via SMS. Finnes det verre?


Anbefalte innlegg

I går skjedde noe jeg ikke trodde var mulig, jeg ble dumpet via SMS! :( Kan dette være den verste måten å gjøre det på? En ting er ihvertfall sikkert, kvinnfolk kan være grusomme mennesker. Hva som får noen til å gjøre dette mot en annen er for meg helt uforståelig.

Har noe verre skjedd med deg eller en du kjenner vil jeg gjerne høre om det, kan kanskje få meg til å se litt lysere på det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Dumpet via SMS. Finnes det verre?

Du kunne tilfeldigvis ha gått på henne på gata, hu hånd i hånd med en annen type og sier til deg: Hei. Det er slutt.

 

Men som nevnt over meg her; Hu er så absolutt ikke noe å samle på.

Lenke til kommentar

Innså egentlig ganske raskt etter dette at hun ikke er noe å samle på, men bryr meg jo veldig om henne også så det føles uansett ganske jævlig. Hun kan derimot ikke bry seg om meg overhodet, ellers hadde hun nok gjort det på en mer skånsom måte.

 

SMS for f...? :no:

Lenke til kommentar

Var bare sammen en måneds tid, men det "klikka" med en gang vi møttes. Trodde helt seriøst at dette kom til å vare, og hun virket skikkelig innstilt på det samme. Ga meg aldri noen grunn til å tro noe annet.

Hun skyldte på at det ikke var så lenge siden hun og eksen slo opp, som hun var sammen med i flere år så hun ville ikke binde seg igjen ennå. Og alt det pisset med å være venner osv osv. Så egentlig en helt standard replikk. Men helt utrolig at hun ikke hadde baller nok til å si det til meg ansikt til ansikt, hadde ikke blitt sur engang. Men nå som hun sendte en SMS istedet, ble jeg det :roll:

Lenke til kommentar

En av mine ekskjærester sendte meg en gang en tirade av SMS'er om hvor glad hun var i meg, hvor trygg hun følte seg sammen med meg og alt mulig sånt. Etter det hørte jeg ikke mer fra henne, inntil ei uke senere. Da kom det plutselig en e-mail med følgende innhold:

Kun den URL'en, ikke noe annet. Ikke noe hun selv hadde skrevet - ikke såpass som et "hei" engang. I etterkant fikk jeg vite at hun rett og slett hadde funnet seg en annen.

Jeg trodde det fantes grenser for hvor upersonlig måte man kan kaste et halvt års forhold rett i dass på. Så feil kan man altså ta.

Lenke til kommentar
I går skjedde noe jeg ikke trodde var mulig, jeg ble dumpet via SMS! :( Kan dette være den verste måten å gjøre det på?

Opplevde det samme for et par år siden, og kan være ganske enig at det er helt jævlig. Kanskje det jævligste. "Vi må snakke sammen..." er vel heller ikke så hyggelig. Men nå det er sagt, så finnes det vel ingen koselige måter å bli dumpet på.

Lenke til kommentar
I går skjedde noe jeg ikke trodde var mulig, jeg ble dumpet via SMS! :( Kan dette være den verste måten å gjøre det på?

Opplevde det samme for et par år siden, og kan være ganske enig at det er helt jævlig. Kanskje det jævligste. "Vi må snakke sammen..." er vel heller ikke så hyggelig. Men nå det er sagt, så finnes det vel ingen koselige måter å bli dumpet på.

Er vel best om dama gjør det slutt face to face, viser ihvertfall at hun har baller nok til å gjøre det. Den verste er vel da vennina kommer bort å sier det er slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...