Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har snusa i 3.5 år, og det har for det meste gått i General Ekstra Sterk, Thunder og Nick & Johnny (portion) og Skruf Ekstra Sterk (løs), de årene.. Så regner seff ikke med det. Thunder er jeg veldig vandt til.

Skrevet

Kul tråd;)

jeg har snust i 4-5 måneder og snuser skruf extra sterk og av og til noen andre ( nick and johnny, o2, general extra sterk og litt thunder.) snuser bare portion.

lurer på om man kan tette doen med å kaste portion snus i? :whistle:

Skrevet

Om du kaster nedi nok poser er det sikkert mulig. Hvis jeg står å pisser og spytter posen nedi dass samtidig, så blir den ikke med ned når jeg drar ned (tapper ned.) Må da legge vått papir (blauter det i springen) oppå posen, og da kan det hende papiret fungerer som en vegg, og da førstes blir posen med ned, så... ja, det skulle gå fint å tette en dass med snusposer :)

Skrevet

Oops:S kanskje jeg bør slutte med det:P sikkert ikke så kult hvis den er tett, og rørleggeren finner ganske mye snus i... Mamma hadde sikkert ikke blitt overlykkelig...;-P

Skrevet

Dersom du får posene dine til å bli med ned når du drar ned, så er det nok ingen fare. Da blir vel mest sannsynlig posene med helt ned og gjennom og ut i kloakken eller hvor pokker alt det der blir av. Tenkte hvis du tømte flere bokser nedi og prøvde å skylle alle ned samtidig jeg da, hehe :p Men tjoda, du kan jo være på den sikre siden og heller kaste posene i søpla eller noe :)

Skrevet

Kul tråd;)

jeg har snust i 4-5 måneder og snuser skruf extra sterk og av og til noen andre ( nick and johnny, o2, general extra sterk og litt thunder.) snuser bare portion.

lurer på om man kan tette doen med å kaste portion snus i? :whistle:

Har du et snev av logisk sans? Hvor stor er omkretsen på et rør? Hvor stor er en porsjon?

• Liker 4
Skrevet

Fælt for flamming av unggutten.. Kan være at ting begynner å sette seg fast i røret ( andre ting enn snus) og snusposene da kommer i tillegg og hjelper til å tette røret enda mer. Tilslutt står det bomstille, rørleggeren kommer og ordner opp og finne masse ukjente gjenstander pluss ett par snusposer..

• Liker 1
Skrevet

Rørleggeren finner 4-5 priser nede i dassen sammen med masse annet snusk. Så tenker han ''hmm, guttungen her snuser. dette må jeg fortelle til hans mor asap''

Tviler.

Skrevet

Noen andre som ble kvalm etter Thunder Cola? Va god smak, men herregud så kvalm jeg ble =P

Jeg ble ikke, smakte ganske godt, men Thunder Strawberry(?, så bare fargen når jeg bomma av kompisen) var direkte kvalmenes, både lukten og smaken ble jeg kvalm av. Hadde den i max 10 minutter før den havnet i søpla...

Skrevet

Jada folkens, nok om snus i dass og mor med kuk nå.

Fikk tilbudet om å prøve indisk snus i dag. Angrer meg for at jeg glemte det bort. Ville være artig å teste.

• Liker 4
Skrevet

Jada folkens, nok om snus i dass og mor med kuk nå.

Fikk tilbudet om å prøve indisk snus i dag. Angrer meg for at jeg glemte det bort. Ville være artig å teste.

Chaini Khaini?

Skal til India om ikke så altfor lenge, så da kan jeg jo lage en liten annmeldelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...