Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er faktisk enig med deg der. Syns faktisk Generalen har blitt veldig dårlig i det siste. Baker jeg den stor, og ikke alt for hard (som jeg liker den) har den begynt og smuldre. Hadde ikke noe problemer før :thumbdown:

Syns smaken er blitt annerledes også, ihvertfall på den dåsa jeg bruker atm.

Når man kjøper en boks med tranebær så liker man det i starten helt til man ikke kan fordra det lenger :p

Er så enig! Første snusen var drit god!så kom den 6-7 så smakte den ikke godt lengre!:(

Er snus tom nå, og ble skikkelig snuslysten nå, Kjørte nettopp ned i kioskene som finnes her, men grunnet påskeaften er det stengt! :no:

Når man kjøper en boks med tranebær så liker man det i starten helt til man ikke kan fordra det lenger :p

Er så enig! Første snusen var drit god!så kom den 6-7 så smakte den ikke godt lengre!:(

Er snus tom nå, og ble skikkelig snuslysten nå, Kjørte nettopp ned i kioskene som finnes her, men grunnet påskeaften er det stengt! :no:

ajaj, ingen snus på kveldstid er helt grusomt :p selv har jeg unna meg en general løs selv om jeg får så vondt at det nesten ikke er godt :p

Finnes da bensinstasjoner, gutt!

Stenger kl.21.00 det her, :( endte med at jeg stakk til en kompis å kjøpte et par bokser! :love:

40 kr boksen! ;D RL løs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...