Gå til innhold

[Løst]Battlefield Heroes problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Jeg har fått ett problem med BFH beta. Jeg fikk en betakey idag, og da ble jeg glad! :D Jeg innstallerte spillet, og joina en server med en gang. Imens når den loada serveren, hoppte internetten ut av datan min... Dette pleier å skje, men jeg får det lett opp igjen...

Så skulle jeg spille BFH, men det kom ingen "play now" knapp på siden, når jeg var logget på... :(

Vet noen hvorfor dette har skjedd? Jeg har activata key'en, og prøvd å activata igjen, men det kommer opp at denne keyen er allerede registrert...

JEG HÅPER JEG FÅR LØST PROBLEMET :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallo!

Jeg har fått ett problem med BFH beta. Jeg fikk en betakey idag, og da ble jeg glad! :D Jeg innstallerte spillet, og joina en server med en gang. Imens når den loada serveren, hoppte internetten ut av datan min... Dette pleier å skje, men jeg får det lett opp igjen...

Så skulle jeg spille BFH, men det kom ingen "play now" knapp på siden, når jeg var logget på... :(

Vet noen hvorfor dette har skjedd? Jeg har activata key'en, og prøvd å activata igjen, men det kommer opp at denne keyen er allerede registrert...

JEG HÅPER JEG FÅR LØST PROBLEMET :)

Hoppa virkelig internetten ut av pcen ?

Vel for det første er det en Beta versjon av et spill. Og med betaer flest så er det en grunn til at det kalles en Beta.

• 2 uker senere...
Skrevet
Hadde dette skjedd med meg hadde jeg klikka! skulle ønske jeg hadde en beta key selv:(

Du jeg videresender en Beta key til deg, jeg har ikke brukt den siden jeg hadde en ifra før, men den er kansje brukt.

• 1 måned senere...
Skrevet
Hadde dette skjedd med meg hadde jeg klikka! skulle ønske jeg hadde en beta key selv:(

Du jeg videresender en Beta key til deg, jeg har ikke brukt den siden jeg hadde en ifra før, men den er kansje brukt.

Tusen takk :) Jeg er ganske glemsk så jeg glemmer ofte og sjekke innpå her. Jeg fikk en beta key i mailen min men jeg trodde den var fra BF Heroes teamet. Men når jeg sjekket innpå her så skjønte jeg at den var fra deg :D Den var ikke brukt så nå har jeg spilt BFH en del^^ Takk skal du ha:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...