Gå til innhold

[Løst]Ny multifunksjons fotoskriver Canon Mp970 eller M980?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke med sikkerhet, men tviler sterkt! Personlig ville jeg heller kjøpt Epson dog, skriverne deres er bedre til foto. Epson PX700W er omtrent samme skriveren som R285 som jeg testet i fjor en gang (bare multifunksjon i tillegg), og den leverer svært bra utskrifter av bilder. https://prisguiden.no/product.php?productId=100476

 

Største ulempen er vel at dupleksenhet er ekstrautstyr... Storebror PX800FW har dette og en bedre scanner innebygget, i tillegg til dill som større skjerm. Dersom scanneren ikke er veldig viktig, er det bare å gå for PX700W.

Lenke til kommentar
Største ulempen er vel at dupleksenhet er ekstrautstyr... Storebror PX800FW har dette og en bedre scanner innebygget, i tillegg til dill som større skjerm. Dersom scanneren ikke er veldig viktig, er det bare å gå for PX700W.

 

Så da er det PX800FW som er tingen altså?

 

Andreas

Lenke til kommentar
Så da er det PX800FW som er tingen altså?
Ja, hvis scanneren er viktig ville jeg gått for den. Tviler på at skriveren er noe bedre dog, det er dupleksenhet, bedre scanner og større skjerm som koster noe. Skriveren er omtrent identisk til R285 (som er meget god) til ca 6-700 kr, btw.

https://prisguiden.no/product.php?product_id=80191

 

 

Ok, da er det bare å finne ut hvem som har den på lager :)

 

 

Andreas

Lenke til kommentar
Tror Scandinavian Photo har de modellene inne...

 

De hadde ikke px800 nei.

Finner ingen som har den, og har prøvd å ringe Epson i dag for å vite hvem om er distributører.

Fikk aldri svar på hovednummeret deres, og på kundesupporten så visste de heller ingen ting.

I tillegg var det vanskelig å finne kontaktinfo på siden deres.

 

Blir litt betenkt ved kjøp av produkt fra et firma som jeg ikke får tak i.

 

Har du noen erfaring der eller?

 

Andreas

Lenke til kommentar

Har ikke hatt behov for å få kontakt med Epson Norge, nei. Men jeg ser ikke på det som noe problem heller - hvor ofte har du trengt å få tak i Nikon Norge? De er neppe så mye enklere å få tak i... Personlig hadde jeg kjøpt R285 + V500 i stedet, men det er kanskje bare meg :-)

Lenke til kommentar
Har ikke hatt behov for å få kontakt med Epson Norge, nei. Men jeg ser ikke på det som noe problem heller - hvor ofte har du trengt å få tak i Nikon Norge? De er neppe så mye enklere å få tak i... Personlig hadde jeg kjøpt R285 + V500 i stedet, men det er kanskje bare meg :-)

 

 

Fikk faktisk tak i Nikon Norge på første forsøk :)

Og det var begge gangene jeg har hatt behov for det.

 

Jeg har ikke plass til to enheter dessverre.

Angående distributører så er det fordi jeg kan ta det via jobben eventuelt.

Men de jeg fikk opplyst hadde ikke noe Epson multifunksjonsskrivere på lager :(

 

Så er litt i villerede nå.

 

Andreas

Lenke til kommentar
Lefdal har den, i alle fall i de butikkene jeg sjekket. Og Elkjøp har den i nettbutikken. Har selv PX800 og er veldig godt fornøyd med fotoutskriftene.

 

 

Glimrende :)

 

Da skal jeg sjekke Lefdal butikkene i Oslo området.

 

 

EDIT: Da var det gjort, ny skriver kjøpt og installert.

Det ble Epson PX800.

 

Bare kjipt at jeg har en del blekk igjen til min Canon MP970 som ikke er brukt. (9 stk i eske + de i skriveren som er rimelig nye)

 

Andreas

Endret av andreash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...