Gå til innhold

Ny innstallasjon av WoW, uten cd'er og serial?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Vurderer nå å reinnstallere hele dataen, men har det problemet at jeg ikke har noen av wow-cd'ene liggende, hverken vanilla-wow, tbc eller WOTLk. Men har jo en aktiv konto som jeg har brukt i noen år. Hvordan kan dette la seg gjøre?

Serial-key'ene som jeg har ligger i en eller container en eller annen plass, da flyttelasset mitt gikk til faens, og måtte bare kaste alt, og da ble de desverre med på lasset... =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.wow-europe.com/en/downloads/client/

Last ned passende installer og velg at du vil installere WOTLK (WOW og WOW TBC blir også installert). På en gjennomsnittlig internettlinje vil dette være installert over natta.

Etterpå er det bare å logge inn.

Husk å kopiere mappene Interface og WTF før du formaterer, da er WOW som før du formaterte.

Skrevet

WoW registrerer seg ikke i registeret ei er heller avhengig av registeret eller ytre relasjoner. Du kan derfor om så dele opp WoW mappen i flere deler og enten brenne på DVD eller kopiere hele World of Warcraft mappen til en ekstern HDD.

Slik jeg har gjort det har jeg WoW liggende på en ekstern HDD, dermed når jeg reformaterer maskinen mister jeg ingen WoW relaterte ting. Har og laget min egen lille fine innstallasjons DVD med alle driverne og siste service pack slik at formateringen tar rundt 1 time så er alt innstallert igjen, herlige saker om en ikke vil være så lenge borte fra WoW.

Skrevet

Det eneste du trenger å gjøre er å laste ned spillet via lenken jeg gav og vente til det er installert. Deretter logger du inn som før du formaterte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...