Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Stor-service på BMW 520i, ta den i Sverige?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Snart skal min 99-modell bmw 520i på storservice (150.000km). I forbindelse med dette skal jeg også bytte bremser, bremseklosser, 2 dempere (bak) og foringer i ledd foran. Jeg lurer derfor på om jeg bør gjøre dette i Sverige et sted for å spare penger. Noen som har noen erfaringer eller tips om hvor jeg bør lete?

 

Chris :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare å ta en ringerunde på de som selger BMW. Kobinert service og handletur så sparer man mye.

 

Skal ha storservice selv på Peugeot 307, og den skal vi jaggu meg ta i Sverige. Prisen fra BOS i Norge er jo syk at man får en bedre bruktbil for den prisen.

 

Men får du den nå så er jo kronekursen i seg selv så lav at ved lik pris NOK=SEK så er det nesten 25% bare der.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Så lenge man tar servicen på merkeverksted så beholder man fortsatt fabrikk og mobilitetsgaranti ?

Var borti det på min gamle bil at den stoppet i veien. Da hadde jeg tatt alle servicer hos møller, og fikk da gratis leiebil i 3 dager. Gjelder dette selv om man har vært i Sverige og tatt servicene mon tro ?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er mye å spare på å ta å reparere i Sverige..

 

Jeg skal skifte bremserør bak på en 2001 mod BMW 520i...

 

Pris hos BMW i Drammen : 9168,-

 

Pris hos BMW i Karlstad : 4125,- SEK ca 3500,- Norske..

 

 

 

Så for meg er det ca 5500 å spare. Riktig nok bruker jeg noen kroner på Bensin.. Men jeg går nok i pluss alikevel..

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...