Gå til innhold

Hey jeg har tenkt og kjøpe PS3 noen tips ?


Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg lurer på hvor man finner den billigst ??

 

Jeg har lyst på 80gb modellen :)

 

Hva er DuelShock 3 ?

 

Noe annet jeg bør vite ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk og sjekke om TV'n din har HDMI-inntak, isåfall ville jeg anbefale å kjøpe en HDMI-kabel.

 

Den kabelen som følger med er dårlig, men støtter alle tv'er.

 

Og om du har surround-anlegg, så kan det være smart å kjøpe kabler som gjør at du får surround-lyd.

 

Selv har jeg koblet opp til TV'n med HDMI-kabel, og kjøpt en toslink digital kabel til lyd til stereo'en min. :)

Da har jeg kjempebra bilde, men får ikke ukomprimert lyd, men får de fleste surround-formatene utenom ukomprimert som er det beste.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Husk og sjekke om TV'n din har HDMI-inntak, isåfall ville jeg anbefale å kjøpe en HDMI-kabel.

 

Den kabelen som følger med er dårlig, men støtter alle tv'er.

Følger ikke med HDMI kabel, og må kjøpes separat.

 

Spsml: Hva er dårlig med den kabelen? Eller hva kan være dårlig med hvilken som helst HDMI kabel? :hmm:

Lenke til kommentar
Husk og sjekke om TV'n din har HDMI-inntak, isåfall ville jeg anbefale å kjøpe en HDMI-kabel.

 

Den kabelen som følger med er dårlig, men støtter alle tv'er.

Følger ikke med HDMI kabel, og må kjøpes separat.

 

Spsml: Hva er dårlig med den kabelen? Eller hva kan være dårlig med hvilken som helst HDMI kabel? :hmm:

 

Det følger ikke med noen HDMI kabel, det følger med en vanlig slik analog kabel, med gul, rød og hvit plugg på. Med ett scart adapter.

 

Hvilken som helst billig HDMI kabel bør fungere flott for ditt bruk.

Lenke til kommentar

Det er nokså lurt å la den stå litt åpent, de blir fort varme, ikke legg den inni et sånt tv bord med digital boks og dvd spiller under, da kan det være at den henger seg opp. La den stå et sted med god luft sier jeg bare. Spesielt hvis du spiller lenge om gangen og ofte. ;)

Lenke til kommentar

Har du HDTV: gå på biltema/clas ohlson og kjøp den billigste HDMI-kabelen du finner.

Har du surround-anlegg: sjekk om du har digital toslink-inngang(den til høyre) eller HDMI (den nederste). Hvis du har toslink så går du og kjøper den billigste du finner på clas ohlson eller biltema. Har du kun HDMI, så må du sjekke om du har HDMI ut. Har du i så fall det, så kjøper du 2 HDMI-kabler og kobler fra PS3 til forsterkeren så til TV-en.

 

I tillegg vil jeg anbefale deg Uncharted og LittleBigPlanet. 2 meget gode spill til en meget god pris. Du slipper alt som heter toll og moms på de om du ikke var klar over det.

Lenke til kommentar

Når det gjelder HDMI-kabel, så gjør som Nimrad sier: kjøp den billigste. Det er stort sett ingen forskjell på en til 150kr og en til 900kr.

 

Du sier også du gjerne vil ha 80GB-modellen. Da er det jo et alternativ å kjøpe den billigste PS3 med 40GB og heller bytte ut harddisken med f.eks denne harddisken. Du betaler kanskje 300-400kr ekstra totalt, men da får du mye mer plass. Jeg har byttet HDD på min PS3 og angrer ikke et sekund.

Endret av Zahl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...