Gå til innhold

patch 3.1.0. -Vinnerne & Taperne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Twinks er jo forbanna vanskelig og spille, mener jeg. Jeg har en twink selv, og det er gøy de første 5 battlegroundsa.

 

Balance druids however, er så og si helt uforandra i patchen.

Jeg synes twinking er morro! Elesker den følelsen av lilleputt-PvP :D

 

Synd at de kanskje fjerner halve morroa med dette, da =(

Lenke til kommentar

Herregud folkens! Ihvertfall i min BG group er 8 av 10 på hvert lag (jeg spiller lvl 10-19) twinks på begge lag!!!! Poenget er ikke å eie en eller annen random dude med grønt gear, men selve følelsen av å eie en annen twink!!! Altså "OUTTWINKE" noen.. Lvl 29/39/49 twinks er jeg mer skeptisk til, for der er det en helt annen "gruppe" folk som spiller.

 

Tullinger.

Endret av Leaκim
Lenke til kommentar

Det er det samme oppgulpet som kommer hver gang temaet om twinking kommer opp :)

 

Dersom det stemmer at de strammer inn bruk av enchants, librams og leg armors ytterligere er det helt i orden for meg. Blizzard har buffet twinks igjen og igjen helt fra launch, så dette blir første gang de faktisk kommer med en nerf.

 

Timingen er litt pussig. De har akkurat muliggjordt bruk av BoA items (med den påfølgende bruken av BoA shoulder med enchant) og så dette? Jaja. Twinks er i hovedsak der for å ha en alt å morre seg med for variasjonens skyld.

 

En nerf av librams/enchants/leg armor vil ikke fikse problemet med forskjell i level (en lvl 10 i 10-19 bracket vil fortsatt dø uten å kunne bidra), ei heller itemlevel forskjeller. Vi slipper å se en lvl 19 druid med 3200 HP. Det er en bedring, men problemet (i den grad det er et problem) er det samme.

Lenke til kommentar
Herregud folkens! Ihvertfall i min BG group er 8 av 10 på hvert lag (jeg spiller lvl 10-19) twinks på begge lag!!!! Poenget er ikke å eie en eller annen random dude med grønt gear, men selve følelsen av å eie en annen twink!!! Altså "OUTTWINKE" noen.. Lvl 29/39/49 twinks er jeg mer skeptisk til, for der er det en helt annen "gruppe" folk som spiller.

 

Tullinger.

Det du mener om andre er rivende likegyldig, akkurat som at jeg syns du har alt for mange utropstegn i posten din. Synd for din del, men gidd whine ...

Lenke til kommentar
Hvorfor sier alle at mp/5 til druids blir dårligere? kan ikke se det noe sted jeg ...

 

"Not casting" mana regen blir dårligere - så dette er mest for de druidene som greier å ta seg 5 sec pauser innimellom vedlikehold av hots.

 

Her har du kilden:

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...p;pageNo=15#292

 

De buffer samtidig in combat regen, så hvis du er en av de druidene som healer mer eller mindre konstant så burde du ikke merke noe særlig utover den økte lifebloom kostnaden.

Lenke til kommentar

PvP har vært, er og vil alltid være ubalansert.

Men etter min mening har det aldri vært så ubalansert som nå siden da jeg started en gang i 2005. Og det nettopp pga den sinnsykt høye burst skaden visse klasser gjør nå.

 

Jeg sluttet umiddelbart med PvP ved launch av wotlk. Har prøvd litt innimellom men ender alltid med en oppgitt følelse etter et slag eller to.

 

Savner virkelig en del "epic" fights jeg hadde med min Warrior 1 vs.1

:(

Lenke til kommentar

selv twinket jeg før i tiden for å få en avkobling av samme lvlinga/grindinga/raidinga og loking i orgrimmar, blir passe tamt i lengden det så greit å prøve noe annet for å se om det morer deg. selv da jeg hvertfall blir dritt lei twinking etter en uke med samme charen

 

edit: max lvl pvp har blitt helt tafatt etter resilience kom etter min mening.

Endret av kalken
Lenke til kommentar
selv twinket jeg før i tiden for å få en avkobling av samme lvlinga/grindinga/raidinga og loking i orgrimmar, blir passe tamt i lengden det så greit å prøve noe annet for å se om det morer deg.

 

Jepp. Twinker for variasjonens skyld. Bare en twink ble for lite, så jeg har en hel stall med dem. Spiller dem ikke så mye, men litt her og der er artig. Flytter noen av dem opp i level for tiden og har ikke helt bestemt meg for hvor de skal ende. Rogue 19 -> 59 er sikker, men har en shaman 39 -> 49 som jeg lurer på å ta videre opp til 59 den og. 49 enhance funker fint, men nå frister elemental shaman. Må ha noe som fungerer greit mot DKs i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...