toazty Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 kjøpte meg valve totalpakken i dag på steam, men så får jeg mail om at "your purchase has been refunded, and will appear on your account in a few buisness days" .. slik jeg forstod det så får jeg alle pengene tilbake? da lurer jeg egentlig på om noen vet hvorfor? klarer fint å spille på steam, har lasta ned alle 26 spillene , og de jeg har prøvd funker fint.. ---- jeg hadde en steamkonto for som ble oppretta i 2001 , for 3-4 år siden ble jeg tatt 2 min etter jeg hadde installert en form for cheat, så kjøpte meg ny konto, etter det har jeg ikke brukt den andre kontoen noe særlig utenom når vi har spilt på LAN. så i dag skulle jeg opprette enda en ny konto, brukte samme mail adresse og navn som i den kontoen som er blitt banna, så fikk spørsmål om å lage ny eller gå videre med den gamle kontoen, jeg tok "lag ny" så tror den gamle kontoen fra 2001 er blitt slettet, og ersatte med den nye, men er ikke VAC bannet alt er vel greit. at jeg får alle pengene igjen er også greit.. men skjønner ikke helt hvorfor..
Shax# Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Er det noe problem, vist du fikk spillene så betyr jo det at du fikk hele Orange box gratis xD
Steamed Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Tror det er Valvle Complete Pack.. Litt mere en bare Orange Box
toazty Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Skrevet 26. mars 2009 jaja.. 26 spill fulgte med.. de trakk meg på kontoen, men så en dag var det "trekket" vekke, å kan ikke pr.dags dato se at de har trukket meg for pengene.. menmen.. har ikke problemer med det jeg..
Shax# Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Ærlighet varer lengst, du burde allikevell si fra til Valve.
E7ite Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Min teori Dobbeltføring i databasen, oppdager at du kjøper spela på nytt. Gamle konto blir sletta, det du kjøper blir overført til den nye kontoen og du får refundert pengane?
Peritass Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 har akkurat fått samme beskjeden kjøpte gtr evolution og stcc kan ikke helt forstå hvorfor jeg skal få igjen penger. Spillene virker som dem skal.
iNeo Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Nekter å tro at du vil få igjen penger for dobbeltkjøp. Hele poenget med VAC er jo selvfølgelig å tjene penger.
Snorre Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Jeg fikk samme feilmelding når jeg kjøpte Valve Total Pack for to år siden (eller noe deromkring). Sendte mail til Valve, og fikk beskjed om at det kun var en bug av et slag, og at jeg ikke trengte å bekymre meg for noe. Så sannsynligvis er det som en annen her sa en dobbeltregistrering i databasen eller en annen feil. Så sikkert ikke noe å være bekymret for. Om du har fått spillene, og blitt trukket for et korrekt beløp, så er jo alt som det skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå