Gå til innhold

Supersjanse til JIUHB, helst for Rogalendinger...


Anbefalte innlegg

Hey,

 

Jeg var så heldig at jeg forleden dag kom over en webshop har cpuer med den herlige steppingen AXDA1700DLT3C JIUHB 0308MPMW. SKal ha enormt overklokkingspotensialet. Haken ved det hele, er at webshoppen ligger i danmark. Skal jeg sende en cpu opp til norge vil det koste meg over 200 kroner i følge posten. Det blir for mye med tanke på at det er en XP1700 prosessor osv. Derfor tenkte jeg vi kunne slå oss sammen noen fra rogaland som kan møtes så lenge det da er lønnsomt. Bor i Stavanger, så om det er herfra blir alt mye lettere. Dem har kun 50 cpuer med denne steppingen igjen, så dette haster! Eneste betalingsmetode tror jeg var visa...noe jeg selv ikke har, men om en annen med visa får penger for min cpu osv så kan han betale for meg (oss andre) Cpuen koster 499 Dkr noe som tilsvarer litt under 550 Nkr. (slå meg om jeg tar feil)

Interessert? Vell svar fort som skitt så får vi dratt dette i land før det er for sent

Prosessorene kan gå mellom 2.2-3.0 avhenging av flax og kjøling ;)

Mvh

 

Sveinung

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk min AMD Xp 1800 JIUHB 0307 fra psdata i dag, holder framdeles på å klokke den , har kommet til 2250 (12.5*180) foreløbig.

1.6v, er høyeste hk mitt takler, skal prøve lavere i løpet av kvelden, har bare prøvd med 1.6 foreløbig.

 

Kjøleren er en planslipt taisol med kobberbunn og orginal vifte.

Tempen er litt over kroppstemp ved load, og litt under ved idle.

(har ikke kobla til termomet enda.) sisoft sandra viser 33 Grader idle

Å hovedkortet er et sugent KT400.

 

Grunnen til at jeg ikke kommer lengre er at jeg ikke har høyere mp å gå på. Og at fsb ikke kommer over 180, det som stoppper ser ut til å være chipset. gledemegtilnytthovedkort :)

 

Veit ikke om alle cpu'er de selger er JIUHB.

Lenke til kommentar

Det kommer toll og avgifter i tillegg på den cpun.. Jeg har selv bestilt fra danmark, og det er dyrt.

Frakt koster som du sier 200.-kr.. så kommer norsk mva (24%) og i tillegg kommer et tollgebyr...

Alt i alt så kom min XP1700+ på over 1200.-

 

PS: det er flere webshopper som har den samme CPU´n.. så det er ikke noen kjempe hast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...