Gå til innhold

trur du på helge jensen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
han er en kar m spesielle evner,sjarkenn hans har sunket flere ganger,men har overlevd!han kan få en storm til å bli stille,som en slags sjaman kan man si !har hørt andre som har opplevd det men ikke jeg. meistervik(troms)

 

Ja heia snåsa kællen! :roll:

 

Rart at ikke kystverket eller forsvaret får tak i sånne... tenk hvor mange liv en som kan stoppe en storm kan redde. Se å få fyren ned til østkysten av statene med det samme, der venter det deilige orkaner han kan stoppe....

 

 

:eek: TROR du på dette?

Lenke til kommentar
ja,men vil oppleve d selv !trur de som har møtt han er blitt overasket!

Som jeg sa, send den mannen dit det trengs..... så får vi se...

 

 

Dette med disse helbrederne osv osv har vært oppe her tusen ganger før og vet du hva som er rart? Ikke en eneste en av disse klarer å gjennomføre EN enkel test der disse såkalte "evnene" kan påvises... Hva kommer det av tror du?

 

Er det:

 

A. De har ingen evner

 

eller B (min favoritt:) ): Evnene viser seg ikke når de testes, for det er ikke slik de skal brukes.... det er misbruk :roll:

 

 

Hva tror du egentlig? Jeg mener, TUSENVIS har prøvd men ikke en eneste har lykkes å bevise disse evnene... Rart syntes ihvertfall JEG....

 

:)

Endret av RWS
Lenke til kommentar
trur d kun fungerer når han selv og hvis han vil hjelpe?men jeg har hørt at han kan litt av hvert! ingen kødd ,kan sammenlignes m snåsamannen!

 

Og snåsakællen er....?

 

 

Ser ut som en genuin juksemaker for meg og ihvertfall etter at han nektet å la seg testes.... For meg sier det mer enn tusen vitner.....

 

:)

 

Er denne typen du snakker om intresert i en mill er en mann ved navn james randy en kar han bør oppsøke.....

 

Som jeg sa, tusenvis har prøvd og alle har de falt i mellom.... som juksemakere ALLE SAMMEN!

 

Men la for all del ikke det stoppe fyren, bring it on!!!

Lenke til kommentar
Godt gjort å senke sjarken sin opptil flere ganger selv om han har evnen til å stilne stormer :D

 

Han kan ikke bruke kreftene "til egen vinning" da vet du :!:

 

Men hvordan funker egentlig "stilne stormer"? Du sier "etter regn kommer sol", venter ett par-tre dager og så er stormen borte? :D :D :D

Endret av M98kF1
Lenke til kommentar
sjarkenn hans har sunket flere ganger,men har overlevd! meistervik(troms)

 

Siden meistervik er litt på landet, et veldig øde sted.

Så ser jeg for meg en barsking med langt grovt hår/skjegg, ser for meg han står på baugen til sjarken med en heimlaga pipe dypt i moinnvika, mens han hever båtn med sine allmektige krefter. Vannet fra sjøen virker som det bare preller av han, pipa er det alltid fyr i, uansett om han er under vannoverflatn. Han er i ett med omgivelsene, han bare "er"

Rart va fantasien finner på:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...