Gå til innhold

Diskusjon.no sitt offisielle "Diggnation"-program?


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Har fundert over en liten sak over en stund nå, og velger nå å dele idêen med dere. Hva om noen brukere på Diskusjon.no gikk sammen og skapte noe midt imellom KLiKK TV (som forøvrig er lagt ned) og Diggnation med video?

 

Her hadde vi da leid et lite lokal, eller sittet hjemme hos en forumbruker og gått over de morsomte/nyttigste trådene på Diskusjon.no i løpet av annenhver uke eller noe slikt.

 

Hva sier dere? Er det gjennomførbart?

 

Personlig liker jeg idèen godt, men hva syns dere?

Endret av Appelsinmakt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott å høre! Ble jo mye positiv respons, og det er 22:55 på en Søndag! :p

 

Dotten, ja du har så rett. Å filme noe slikt i Oslo hos en eller annen bruker, eller kanskje leie et lite "studio", noe i KLiKK duren for noen få slanter.

 

Er sikker på at noen karer fra Akam møter opp gladelig med filmkamera osv. :) Jeg hadde uten tvil kunne gjort dette gratis.

Endret av Appelsinmakt
Lenke til kommentar

Lag det heller som et subdomene, også kan random brukere ligge ut videoer hvor de kommenterer ting. Også kan det deles inn i kategorier. Litt dynamisk, sånn som på stackoverflow. Den som laster opp videoen kan tagge den med valgfrie ord. Så kan vi gå inn på youtube.diskusjon.no og snoke. Haha, hadde vært kjekt. Dessuten kan youtube hoste videoene. Det er billig og enkelt.

Lenke til kommentar
En diskusjon.no YouTube hadde vært veldig interessant :) Tente veldig på denne ideen. Er det mulig Dotten?

 

Youtube er også noe som er ønskelig (det er ikke uvanlig for større forum). Alt er mulig, men som alltid handler det om tid og resurser. Det er småpanikk i media for tiden grunnet nedgangstider, så det er ikke optimale tidspunkt. Men det betyr ikke at det vil være håpløst. Jeg skal ta det videre med forretningsansvarlig :)

Lenke til kommentar
Nå er det ikke det jeg personlig hadde i planene. Jeg forestilte meg et ukentlig podcast på film der vi presenterer bra tråder, innlegg, oppdateringer og noen nyheter fra Tek nettverket :)

Skjønte dette, men om vi får teknologien, hvorfor utelukke noe? Denne ideen høres også interessant ut.

Lenke til kommentar
Youtube er også noe som er ønskelig (det er ikke uvanlig for større forum). Alt er mulig, men som alltid handler det om tid og resurser. Det er småpanikk i media for tiden grunnet nedgangstider, så det er ikke optimale tidspunkt. Men det betyr ikke at det vil være håpløst. Jeg skal ta det videre med forretningsansvarlig :)

Så lenge det er liv er det håp. Øynes en mulighet i det fjerne.

 

:)

Lenke til kommentar
Nå er det ikke det jeg personlig hadde i planene. Jeg forestilte meg et ukentlig podcast på film der vi presenterer bra tråder, innlegg, oppdateringer og noen nyheter fra Tek nettverket :)

Skjønte dette, men om vi får teknologien, hvorfor utelukke noe? Denne ideen høres også interessant ut.

 

Såklart, ingen grunn til utelukkelse. Pøs på med forslag folkens! :)

Lenke til kommentar
Det er småpanikk i media for tiden grunnet nedgangstider, så det er ikke optimale tidspunkt.
Nettopp derfor burde jo dette være det optimale tidspunkt å ekspandere. Når "alle andre" kutter ned så kan man kapre mange lesere ved å tilby kvalitet. Endret av Lars
Lenke til kommentar
Jepp. Kamera og en sofa er sånn man klarer å skaffe fra uke til uke uansett. Hva med rullerende gjestehoster fra forumet? Kjente brukere osv. Med skype om de ikke er fra Oslo-området kanskje.
Nettopp derfor burde jo dette være det optimale tidspunkt å ekspandere. Når "alle andre" kutter ned så kan man kapre mange lesere ved å tilby kvalitet.

 

 

Bing, bing, bing, bing!

 

Der traff dere spikeren på hodet :) Nettopp det jeg mener, KLiKK legger ned og med det kan vi kapre seere.

Endret av Appelsinmakt
Lenke til kommentar

Jeg tror en slik 'sending' ville ha fungert bra. Å inkludere både kjente og ukjente gjester i sofaen ville også vært kult.

 

Har tek-nettverket ett ledig rom/hjørne til noe slikt?

Har akam (hd-)kameraer man kan låne?

Kompetanse innenfor alle fagfelt som trengs har vi jo allerede i forumet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...