Gå til innhold

Personer vil at jeg skal "File complaint" på COD4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

File complaint har ikke noe med rep (stjerner) å gjøre, der har du prefer/avoid player som styrer. File complaint skal man gjøre dersom man opplever at en spiller er særdeles ufin å spille med, åpenbart jukser (glitcher). Husker ikke helt hvilke kriterier man kan velge mellom når man gjør dette, men du kan gå inn og se og så bare avbryte dersom du vil se hva man skal legge inn klage for.

 

Usikker på det konkrete tallet, men det er et visst antall file complaints man kan få på seg før man blir bannet eller får andre sanksjoner fra MS.. Jeg selv gjør det kun på folk som glitcher i spill, da velger jeg 'system tampering' som grunn for klagen.

 

Ikke gjør dette bare fordi noen idioter ber deg om det, det kan slå tilbake på deg dersom du urettmessig legger inn klage på andre spillere (ubekreftet rykte dette, men man vet aldri..)

Lenke til kommentar

Får slike meldinger hele tiden..Har visst med å gjøre at folk ønsker å bytte navn på gamertaget, uten å måtte betale 800MS points. Etter å ha snakket med folk som angivelig har gjort dette, og lykkes, så må en få et x-antall "Complaints" for støtende informasjon i gamertaget, slik at en etterhvert blir nødt til å skifte nick, gratis.

Lenke til kommentar
Får slike meldinger hele tiden..Har visst med å gjøre at folk ønsker å bytte navn på gamertaget, uten å måtte betale 800MS points. Etter å ha snakket med folk som angivelig har gjort dette, og lykkes, så må en få et x-antall "Complaints" for støtende informasjon i gamertaget, slik at en etterhvert blir nødt til å skifte nick, gratis.

Ooooh :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...