Gå til innhold

ASUS X50SR med dårlig batteritid?


Anbefalte innlegg

Har kjøpt ny pc akkurat, som passer godt til mine behov, en Asus x50SR med 3gb minne. Jeg syns batteriet er dårlig, varer ca en og en halv time ved normal bruk, dvs musikk og surfing eller film. er dette vanlig lengde? den tre år gamle pcen min hadde en batteritid på over to timer. Kan det være feil med batteriet eller tar Vista ekstremt mye strøm?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kjøpt ny pc akkurat, som passer godt til mine behov, en Asus x50SR med 3gb minne. Jeg syns batteriet er dårlig, varer ca en og en halv time ved normal bruk, dvs musikk og surfing eller film. er dette vanlig lengde? den tre år gamle pcen min hadde en batteritid på over to timer. Kan det være feil med batteriet eller tar Vista ekstremt mye strøm?

 

Det høres omtrent normalt ut for en asus, asus er kjent for å ha relativt dårlig batterilevetid sammenlignet med mange andre merker.

 

Min asus M50Sa klarer max 2 timer på maks strømsparing, og rett over en time ved spilling. underkant av 1 time 30 min ved DVD-titting/web surfing med mp3 i bakgrunnen osv.

 

Var en brå overgang for meg også ja som gikk fra en PC med over 4 timer batterilevetid til under 2 timer. Dog asusen min har overlegen byggekvalitet og kvalitetsfølelse ellers, og et særdeles lavt støynivå.

Lenke til kommentar
Har kjøpt ny pc akkurat, som passer godt til mine behov, en Asus x50SR med 3gb minne. Jeg syns batteriet er dårlig, varer ca en og en halv time ved normal bruk, dvs musikk og surfing eller film. er dette vanlig lengde? den tre år gamle pcen min hadde en batteritid på over to timer. Kan det være feil med batteriet eller tar Vista ekstremt mye strøm?

 

Hei. Kjøpte en ASUS G50V i høst, og jeg var skuffet over batterikapasiteten, ca 2 timer med standard batteri 4800mah. Har nå gått til innkjøp av 8 cellers batteri på 7800mah, og dette har økt batterikapasitet til 4 timer+. Sier meg fornøyd med dette! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...