Kuroi-Neko Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Nei dere. Blir nok ikke noe Dawgtown på meg. Jeg skal ut i skogen og grille i stedet. LOL^-^
MSg Skrevet 4. april 2009 Forfatter Skrevet 4. april 2009 Aww, det var trist. Jaja, vi får klare oss uten deg da ^^
HaterDiskus Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Mens jeg sov deilig og uforstyrret i min egen seng. Som om du ikke hadde likt å sovne mellom meg og Jokke. :!:
Freedom1 Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Høres herlig ut. Du var ekkelt tidlig oppe, forresten. Hoster noe jævlig også glemte jeg å dra for gardinene på det ene vinduet, så det ble skummelt lyst Litt artig, med tanke på at jeg er yngst OG at jeg la meg sist ^^ Bombe at Remi hadde med seg Hon 'N Sweet :3 ...den hadde negativ innvirkning på min oppførsel. Nei, Drinking is your business, and your business is good Men god var den. *humre* Beste bloggen, ever! Mens jeg sov deilig og uforstyrret i min egen seng. Det høres i grunn litt deilig ut
Lemon Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Jeg ville selvsagt foretrukket å ligge i sandwich med kjekke forumgutter.
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Jeg ville selvsagt foretrukket å ligge i sandwich med kjekke forumgutter. Hvem er det du anser som kjekk da
Freedom1 Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 (endret) eller ville du foretrukket å ligge i sofa med kjekk forumgutt? Endret 4. april 2009 av Blarcky
Freedom1 Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Ta deg et par øl i kveld og tenk mer over det da
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Haha. Tenker jeg tar det med ro med ølen i kveld. *kaste sixpack til Oda* Kos deg
HaterDiskus Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Jeg ville selvsagt foretrukket å ligge i sandwich med kjekke forumgutter. Hvem er det du anser som kjekk da Meg..
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Jeg ville selvsagt foretrukket å ligge i sandwich med kjekke forumgutter. Hvem er det du anser som kjekk da Meg.. Innbilsk?
Anbefalte innlegg