Gå til innhold

lyst å leve av fotball


gaggy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å bøtte inn mål i 7.divsisjon er ikke mye å skryte av :p ?

 

det er heller ikke akkurat lilleputtkamper også din drittunge :ph34r:

 

Lilleputtkamper?

 

Herregud... Du er jo ikke så eldre enn meg da, født i 92...

 

Og jeg spiller kamper med de som er født i 93-92, så kalle det lilleputtkamper vil jeg ikek akkurat si da.

 

Født 92? Skulle ikke du vært på et JR lag nå? Eller suger du og kameratene så jævlig at dere må melde dere på downsie league?

 

Snakker om at han er 92-spiller!

Lenke til kommentar
Nei, du må ikke det. Det eneste du trenger er trening og motivasjon til helvete. selvfølgelig, å ha talent for det hjelper, men har du motivasjon i overflod holder det også :p

Vel, på mitt værste så trente jeg 5-6 timer på ukedagene, og 7-8 timer i helgene, så både motivasjonen og antall treningstimer var på topp. Dessverre hadde jeg bare teknikk og forståelse (Overhode ikke Styrke, og hurtigheten min var laber), det holder ikke i dagens fotball (Utennom i Fusball).

 

 

Dette er faktisk også ting du kan trene opp, med riktig trening.

Tro meg, greia med motivasjon har jeg lært av leder for Bolton Fotball Academy, og jeg tror hver bokstav av det.

Lenke til kommentar
Wisbatov: Selvfølgelig, jeg var verdens beste fotballspiller. Nei, Poenget mitt var noe så trangsynt som at du må ha mye mer enn bare treningsvilje og innsats.

 

For å bli TL spiller? Det trengs talent ja, men i hvilken grad? Det er en selvfølge at du må ha et visst talent, men det er helt klart at man kan bli proff hvis man trener, og har motivasjonen til det fra en ung alder så kan du bli det. Det finnes jo eksempler på dette.

Lenke til kommentar
Å bøtte inn mål i 7.divsisjon er ikke mye å skryte av :p ?

 

det er heller ikke akkurat lilleputtkamper også din drittunge :ph34r:

 

Lilleputtkamper?

 

Herregud... Du er jo ikke så eldre enn meg da, født i 92...

 

Og jeg spiller kamper med de som er født i 93-92, så kalle det lilleputtkamper vil jeg ikek akkurat si da.

 

Født 92? Skulle ikke du vært på et JR lag nå? Eller suger du og kameratene så jævlig at dere må melde dere på downsie league?

 

Snakker om at han er 92-spiller!

vel jeg skal spille mot IK Start(a-laget) å ikke du, så det sier jo seg selv at jeg er bedre

Lenke til kommentar
For å bli TL spiller? Det trengs talent ja, men i hvilken grad? Det er en selvfølge at du må ha et visst talent, men det er helt klart at man kan bli proff hvis man trener, og har motivasjonen til det fra en ung alder så kan du bli det. Det finnes jo eksempler på dette.

Selvsagt finnes det eksempler, men generelt sett så er det vanskelig. "Naturtalent" blir kanskje litt misbrukt, jeg min mening rundt dette året er ikke at personen(e) skal Rule fra han var ung til han får proff-kontrakt, men heller det at med en gang han trener på noe eksakt så får han stor fremgang :)

Lenke til kommentar
det går hardt for seg i de lavere divisjoner skal jeg si dere. Morsomt når yngre folk kommer å sier "spiller du bare i 6 divisjon?", og tror de er så gode :tease: De hadde blitt rundjult, både på fysikk og på teknikk. Nivået er ikke så lavt som folk skal ha det til!

 

Edit: jeg er en ungsau i divisjonen, men slår godt fra meg for det om :new_woot:

 

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men. Jo, det er det.

Lenke til kommentar

.

 

Å bøtte inn mål i 7.divsisjon er ikke mye å skryte av :p ?

 

det er heller ikke akkurat lilleputtkamper også din drittunge :ph34r:

 

Lilleputtkamper?

 

Herregud... Du er jo ikke så eldre enn meg da, født i 92...

 

Og jeg spiller kamper med de som er født i 93-92, så kalle det lilleputtkamper vil jeg ikek akkurat si da.

 

Født 92? Skulle ikke du vært på et JR lag nå? Eller suger du og kameratene så jævlig at dere må melde dere på downsie league?

 

Snakker om at han er 92-spiller!

vel jeg skal spille mot IK Start(a-laget) å ikke du, så det sier jo seg selv at jeg er bedre

 

 

Ja du er sykt god..

 

Skal jeg begynne å ramse opp hva jeg har gjort?

 

3. plass i Norway Cup

1. plass i Sognefjord Cup,

Vunnet serien uten å ha tapt (64-4 i målforskjell)

 

ja, kunne holdt på lengre... Uansett så er du eldre enn meg og da er det ikke rart at du kanskje er bedre enn meg...

Endret av Kriss_1994
Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har den store gleden og medel at du er tatt ut til å spille i

troppen mot IK Start, mandag 13 april (2 påskedag). Det kan fortsatt

bli forandringer på denne datoen, men det er den vi jobber ut ifra

fremmover.

 

Kampen vil foregå i Kristiansand, og forhåpentligvis på Sør Arena.

 

Mange har snakket om denne kampen, og jeg tror vi er veldig heldige

som får den etter at sesongen har startet og muligens både Ole Martin

Årst og MYGGEN er tilbake i troppen.

 

Vi trenger tilbakemelding om du har mulighet til å stille denne

datoen, og hvilken størrelse du trenger i t-skjorte.

Lenke til kommentar
Dette er faktisk også ting du kan trene opp, med riktig trening.

Tro meg, greia med motivasjon har jeg lært av leder for Bolton Fotball Academy, og jeg tror hver bokstav av det.

Nå er vi inne på noe annet, riktig trening, tidligere snakket du om Antall timer og motivasjon nok til dette ;)

 

 

Snakket ikke direkte om det, bare om motivasjonen, men samma det :p

Lenke til kommentar
det går hardt for seg i de lavere divisjoner skal jeg si dere. Morsomt når yngre folk kommer å sier "spiller du bare i 6 divisjon?", og tror de er så gode :tease: De hadde blitt rundjult, både på fysikk og på teknikk. Nivået er ikke så lavt som folk skal ha det til!

 

Edit: jeg er en ungsau i divisjonen, men slår godt fra meg for det om :new_woot:

 

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men. Jo, det er det.

Nå spiller jeg i 6.divisjon til daglig, og nivået er slettes ikke lavt. Det er spillere, både på mitt lag og på de fleste av de andre lagene som lett hadde spilt 3 divisjon og oppover, men de er sånne som enten ikke gidder treningsmengden(vi trener 2 ganger i uka) eller som ikke har tid pga jobb, og må derfor legge fotballen litt til sides. Men å si at det ikke finnes kvalitet i f.eks 6 divisjon blir en ganske grunnløs påstand, iallefall etter mine erfaringer.

Lenke til kommentar

Må bare le av denne "Jeg er bedre enn deg"-diskusjonen. :!:

 

Samebror sin kamp høres ut som en skikkelig kaffe-pause kamp, og de Cupene som Kriss_1994 ramser opp høres ikke ut som de største turneringene. (No Offence, Both Of Yah).

 

Når det er sagt, konkurransen er mye hardere rundt storbyene ;)

Lenke til kommentar
.

 

Å bøtte inn mål i 7.divsisjon er ikke mye å skryte av :p ?

 

det er heller ikke akkurat lilleputtkamper også din drittunge :ph34r:

 

Lilleputtkamper?

 

Herregud... Du er jo ikke så eldre enn meg da, født i 92...

 

Og jeg spiller kamper med de som er født i 93-92, så kalle det lilleputtkamper vil jeg ikek akkurat si da.

 

Født 92? Skulle ikke du vært på et JR lag nå? Eller suger du og kameratene så jævlig at dere må melde dere på downsie league?

 

Snakker om at han er 92-spiller!

vel jeg skal spille mot IK Start(a-laget) å ikke du, så det sier jo seg selv at jeg er bedre

 

 

Ja du er sykt god..

 

Skal jeg begynne å ramse opp hva jeg har gjort?

 

3. plass i Norway Cup

1. plass i Sognefjord Cup,

Vunnet serien uten å ha tapt (64-4 i målforskjell)

 

ja, kunne holdt på lengre... Uansett så er du eldre enn meg og da er det ikke rart at du kanskje er bedre enn meg...

haha, fy faen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...