Gå til innhold

Pandemona, del 2


Anbefalte innlegg

Testen av NorthPole chipset-kjøler og Revoltec RAM-kjøler var i utgangspunktet ment som en oppfølger til Pandemona, men ettersom den bare tok for seg de to produktene presenterte vi den som en vanlig produkttest i stedet. Det er også noe av grunnen til at testen kan virke noe mindre forseggjort enn tidligere tester.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

altså.... jeg synes det kabbiset var upent... Jeg har sansen for pc, ja, og ja, jeg har ett jevlig stygt kabinett selv. Men hva i huleste er vitsen å ha et kabinett på 100 kg og 4 ganger så stort som det trengs? Man får jo plass til det aller meste i et bigtower? og hvis poenget var å mekke etorginalt kabinett, så hvorfor ikke gjøre det pent? Altså, sikkert kult og sånt, men herregud så upraktisk. OG pent var det jo ikke? JEg synes PENE kabinetter er som Lepont, Lian Li, Wavemaster (coolermaster) osv....

 

jaja meningen er forskjellig hos alle.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

spenstig prosjekt det der ja, det estetiske kan man jo strides om (og det er det blitt), men konsptet er j***a fett.

men er interessert i kjølinga jeg, er det et kit eller selv bygd?

har lyst å kompressor kjøle babyen min, helst selv bygd hele veien.

 

Kanskje det stod i artikkelen, men fikk bare skummet den... (er på nattevakt...)

 

salute :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

[Min mening]

Når man først begynner på et prosjekt. Kan man vel gjøre det ferdig(skrive det ferdig) selv om man slutter å skrive på ordentlig. Enig? Eller er det sånn at han ikke får lov å skrive ferdig?

 

Jeg bare sier min mening, siden jeg synes Pandemona var et tøft prosjekt og ville likt å sett resten av det.

Lenke til kommentar

Tviler på at det er så mange her som absolutt ikke vil se det. Så jeg tror ikke en poll er nødvendig gitt.

 

Trenger jo forsåvidt ingen artikkel, bare et par bilder og litt beskrivende tekst i en worklog/(casemod-delen) kansje?

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...