Gå til innhold

Hvem kan være våken lengst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sov i 3 timer i natt og har vært våken siden kl. 07:30.

 

Når jeg våkner i morgen bør dere fortsatt holde på.

Disk 1 av Lost er gjennomført, så dette går strålende så langt. Jeg føler mer sterkere enn noengang, rusen fra pilsen er borte og baconsnacksposen er tom. Jeg vurderer å innføre sukker etterhvert, men jeg satser på at Sleepy McSleepsalot gir seg snart.

Lenke til kommentar

Sist jeg "og gutta" hadde en sånn konk var det midt på sommern når det var sol hele døgnet. Vi var ute å sykkla, sloss, bada, dro på tivoli og masse mer. Er vanskelig hvis man bare er 2 å skal sitte inne hele tia.

 

Hvis han med det lange håret sovner først syns jeg den andre skal klippe håret hans.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Ta å sov i 12 timer, og prøv på nytt neste gang. Er håpløst å starte på noe sånn når man ikke er forberedt! :p

Vi fant ut at det var bedre etter begge var trøtt og brisen, enn at vi skulle være god og opplagt og drive med all slags. Konkurransen blir kort og kjip.

 

Hvis han med det lange håret sovner først syns jeg den andre skal klippe håret hans.

Så utrolig uaktuelt.

 

Creds uansett. Hvor få timer er det nå? Min personlige rekord er på 30-32 timer. Klarer aldri lenger. Etter 30 timer kan jeg sovne hvor som helst, når som helst.

Jeg er 8 timer fra 24 timer etter for lite søvn natten før, han er foran meg. Vi angrer begge bittert og vi legge oss.

Lenke til kommentar

Få romkameraten din til å skrive oppgaven min, så vinner du garantert.

  1. Drøft kva tolkingsprinsipp som kjem til uttrykk ved Høgsterett si tolking av EØS-avtalen med tilhøyrande direktiv, herunder også vektlegginga av fråsegna frå EFTA-domstolen og praksis frå EF-domstolen.
  2. Drøft skilnaden mellom fleirtalet og mindretalet i Høgsterett si forståing av presumsjonsprinsippet
  3. Drøft kva fleirtalet og mindretalet si løysing har eller (mindretalet) ville ha hatt å seia for den interne maktfordelinga i Norge og for Norge sin suverenitet i høve til EU- og EØS-organa

Lenke til kommentar
Få romkameraten din til å skrive oppgaven min, så vinner du garantert.
  1. Drøft kva tolkingsprinsipp som kjem til uttrykk ved Høgsterett si tolking av EØS-avtalen med tilhøyrande direktiv, herunder også vektlegginga av fråsegna frå EFTA-domstolen og praksis frå EF-domstolen.
  2. Drøft skilnaden mellom fleirtalet og mindretalet i Høgsterett si forståing av presumsjonsprinsippet
  3. Drøft kva fleirtalet og mindretalet si løysing har eller (mindretalet) ville ha hatt å seia for den interne maktfordelinga i Norge og for Norge sin suverenitet i høve til EU- og EØS-organa

 

Oooh, been there :D

Kos deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...