kasana Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Hei jeg har akkurat montert min stasjonære pc. Jeg kjøpte noen komponenter, hvor en av dem var en http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=49661 Denne har en 3 pins kabel. Kan jeg da bruke en 2 pins kabel istedenfor, siden jeg ikke har noen stikkontakter med 3 pins? på 3 pins står det SS 145/A, mens på 2 pins står det ingenting. på 3 pins står det LP 61-L mens på 2 pins står det LP 34A. Jeg klarer ikke å vente til i morgen, håper på et kjapt svar.
Jarmo Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
-Tommy Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Linken din virker ikke. Tenker du på strømkabelen som går utav PSU og inn i stikk kontakt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå