Gå til innhold

Empire: Total War - Diskusjon og erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men disse nye byene er ikke det samme som capitals, selv med trondheim, vil hele norge bli tatt over ved å ta Kristiania.

 

Det er kapitals som gjelder og det er derfor det er EKSTREMT viktig å altid passe på dem. Jeg har selv fått mange nye "byer" i england men men det er bare 3 provinser i hele england selv om jeg har nesten 20 mindre byer, det er London, Edenbough og dublin.

 

Frankrie burde foresten ha flere enn en provins, men kan hende andre land har allerde tatt dem, de fleste factions har 2 eller flere provinser

 

jeg brukte 3 turns fra start til å ta over Paris, og vips så var frankrike ute av europa. Synes det blir litt teit.

 

 

Aner ikke åssen du greide det, jeg har nå tatt over paris og div provinser i amerika og frankrike er like i live enda

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer trading theatrene egentlig? Er det bare å sette ett skip i en av postene ved f.eks Madagaskar så trader den?

 

Tror det. Virker for meg :)

 

Ang. lagg på campain map: Andre enn meg som kjenner at det er 2 sek forsinkelse på map-movement når man beveger musa mot kanten? jeg dør! er nødt til å bruke wasd...

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer trading theatrene egentlig? Er det bare å sette ett skip i en av postene ved f.eks Madagaskar så trader den?

 

Tror det. Virker for meg :)

 

Virker ikke for meg, spiller som Sverige, har prøvd alt, men det er definitivt bugget.

CA har sagt at det er noe bug med enkelte lands handelsruter.

Lenke til kommentar

Sette en skip i en av postene, hva menes med det?

Jeg sliter også med trading, synes systemet her var mye mer vrient, litt rotete overalt egentlig..

 

Altså, man kan jo bygge slike trading ships, men hva i alle dager skal jeg gjøre med dem for at de vil trade?

Lenke til kommentar

Hey alle!

 

Steam:

 

Det tok meg ca 10 timer å nedlaste spillet før eg fikk spilt det, så mens eg nedlasta fikk eg lese opp litt om historie og sånt for å forbedre meg sjølv til ETW. Gjekk litt treigt til å begynne med så eg skifta steam servers eit par gonger til eg fikk optimal hastighet (300-500 kbs)

 

Empire Total War

 

 

Multiplayer:

 

Etter eg fikk installert Empire Total War så gjekk eg rett på mutliplayer for å spille eit slag eller 2 med ein venn frå ein klan. Spilte 2 land battles og 1 sea battle, der eg vant eine land battlen og blei knust på dei 2 andre hehe, men skal nok få revansj seinare.

 

Road to Independence:

 

Eg begynte først på RTI og spilte gjennom Jamestown campaignen og the french indian war (aka 7 års krigen) Det var her eg begynte å kjede meg så etter 7 års krigen gjekk eg rett på GC.

 

Grand Campaign

 

Eg begynte som Sverige då eg spilte GC for første gong, etter eit par turns så gjekk eg til angrep mot Danmark og tok over Norge. Det var no at Russland, Poland - Lithuenia tenkte at dei ville ha det gøy med å ta frå meg mine nordlige deler av Sverige. Så det var også det eg ga opp som Sverige pga. eg syns det var stress å være i krig med 3 land så fort i spillet (etter 3-4 turns).

 

Så campaignen min som Sverige ente med at eg hadde berre tatt Norge over før eg ga meg.

 

Empire__Total_War-Sweden.jpg

 

Grand Campaign 2

 

Etter å ha lest litt på Total War forumet så tenkte eg å begynne spillet som Storbritannia, pga. folk har prata om at det er utfordrane å begynne som England med å begynne å lage ein trading flåte, marine og hær styrke til å ta over kolonier i america.

 

Då eg begynte spillet så hadde eg berre eit par kolonier i america og storbritannia i europa.

 

942966_20081027_screen002.jpg

 

Etter nokre turns så hadde eg ikkje komt særlig langt som Storbritannia fordi eg var ikkje så god med spillet, eg viste ikkje kva eg skulle satse på i researche tingsen så det tok meg tid. Det var her eg endelig fikk ein mission, dei 13 statene i USA ville at eg skulle ta over: Gerogia, New France og litt indianar land.

 

Etter 5 turns så hadde eg ein ein general med 19 units under seg, vi seilte frå caribbeanen og intok georgia. Eg tok over byen fort og kom derfor i krig med indianar stammen som budde det.

 

Etter 4 turns så gjekk eg ut av byen for å ta over neste landstykke, men det gjekk ikkje som eg planla med at indianarane angrep frå undersida og tok tilbake Georgia. Hæren min no møtte andre indianar hærar som etter 5 kamper klarte å knuse min første hær.

 

I begynnelsen så var økonomien min dårlig, eg tente berre 1-3 tusen gull kvart turn og tok tid å få til ein ny hær.

 

5 turns seinare kom eg tilbake med min andre hær og fikk aldri meir problemer der frå indianarane som budde der: (Bildet er tatt langt etter eg tok over regionen)

 

bilde1p.jpg

 

Etter dette så begynte alt å bli bedre for min del, eg tok over region etter region, heilt til det var berre frankrige + 1-2 andre indianar stammer igjen. Økonomien min var ca 3-5 k no så eg klarte å reenforce hærane mine når eg trengte det.

 

Det var no at eg begynte særlig å gå til verks, eg erklerte krig til frankrike (og kom derfor i krig med: sverige, russland, prussia, poland ++) Men da var ikkje så gale som eg trudde, eg møtte berre litt resistance, men var ikkje meir enn det. Rundt år 1730 så var frankrike sine områder tatt, og derfor fikk eg no heile dei 13 statene i nord til å være med i min Empire.

 

bilde2n.jpg

 

No så begynte eg å tene 5-8 tusen kvart turn, eg fikk utvikla litt av kvart og fikk bygd større hærar. Hærane som eg hadde no beordra eg til å ta over Iruquene sine territorium pga, dei erklerte krig til meg etter at eg tok over USA sine stater, dei var ingen match for meg, og rundt år 1735 så var dei under meg. Eg begynte også no å ta over alle land heilt ned til Mexico og opp til Ruperts land.

 

Mitt neste steg no var å ta over land områdane heilt opp i venstre hjørnet, dette klarte eg fort og etter nokre turns så tok eg også området til regionen under.

Året rundt 1745 så hadde eg heile NA under meg, untatt inuitene i nord og spania som var i central america.

 

Etter eg tok over texas frå indianarane så hadde Spania mast kvar turn om å trade det med meg, eg svarte heile tida nei og blei ganske irritert at dei spørte turnen etter.

 

Akkurat no så hadde eg kun 2 store hærar og 1 mini hær. Den største hæren var opp til venstre i NA (I regionen under den øverste, har dessverre glemt navne) og den andre hæren var plassert i Texas (incase Spania skulle ta det over). Mini hæren var utstastionert i regionen som eg eigde nærmast til Inuitene.

 

Etter all masina til Spania så gjekk eg til krig, overraskande nok så hadde spania nesten ingen hær i central america så rundt 1746-47 så var mexico tatt.

 

bilde3.jpg

 

Hæren min ved ventstre top hjørnet sendte eg ned til å innta mexico, mens hæren som tok mexico fortsatte mot panama. Fortsatt møtte eg ingen resistance og tok over alle områda her ganske fort. Rundt 1760 så hadde spania berre cuba igjen.

 

Eg lagde ein liten hær med jamaica (4 units av line infantry) til å ta over cuba, og rundt 1765 så var dei tatt. No var det berre 2 regionener i gjenn i NA, Inuitene og mine allierte (Holland). Mini hæren min nærmest inuitene blei reenforca og gjekk ut på vandring mot dei.

 

bilde4j.jpg

 

Etter eg tok over heile central america så tente eg opp mot 20 tusen gull kvart turn, så eg fikk bygd ut masse fabrikker og satse på mykje ting.

 

Det var no at innbygjarane i NA begynte å bli lei av meg pga. skattene (som var innstilt på nest lavest) Eg kunne ikkje senke skattene pga, eg ville då vert lut fattig etter 10 turns, så eg lagde istede 2-3 units i kvar region til å få befolkninga på plass, dette hjalp så dei slutta å mase :p

 

No var min hæren min nærmast inuitene blitt ein stor hær (20 units) så eg sendte dei mot unitene, eg møtte 3 store hærar, som eg utkjempa sjølv, dei hadde va 5 tusen soldater fordelt på 3 generaler. Hæren min mista berre 300 - 350 i kvar kamp.

 

I året 1770 så var heile NA mitt + CA (untatt holland sitt).

 

Litt før eg eigde alt i NA så begynte eg å satse stort på navel resources, og lagde ein liten flåte med Europa og i CA:

 

bilde7.jpg

 

Flåten til i CA var lagd til å utrydde piratene og flåten på 20 3-4 rate ships i europa var lagd til å forsvare meg sjølv der.

 

Eg signerte peace avtaler med frankrike og spania no og fikk mykje teknologi av dei då eg gjor det.

 

Mitt neste steg no var Norge!

 

Eg bygde ut 1 stor hær i Storbritannia som skulle ordne Norge, sverige og alle der borte. Rundt 1772 var hæren lagd, og blei flytta fort over til Norge. Sverige som eigde Norge no hadde ein liten forsvar i christiania, men mine soldater tok dei lett!

 

Rundt no så tente eg rundt 30-40 tusen gull kvar turn så eg har mykje i sparebanken og eg kan bygge ut så mykje eg vil uten å bli fattig!

 

Etter å ha reparert Christiania så gjekk eg ut av byen mot stockholm! Eg møtte 3 generaler (sverige sine) som var utstyrt med soldater, eg tørte ikkje å trykke på auto resolve så eg kjempa alle sjølv. I kampene så mista eg rundt 1000 av mine 2000 soldater mens dei mista nesten alle (ca 4 tusen, inkluderer også dei andre generalene som var i nærheten) Dei sin hær gjekk tilbake mot Göteborg mens eg fortsatte hæren min mot stockholm. I stockholm så hadde eg ein ny battle, men vant den også, og rundt 1774 så var Sverige mitt! No hadde dei berre Finnland igjen.

 

bilde5.jpg

 

Sverige klarte imidlertidig å ta over Norge igjen, men etter 1 turn så var det mitt.

 

Heldigvis for meg så var stockholm utbygd med avanserte barraces så eg fikk laga ein ny 20 unit hær veldig fort! Hæren som var utsendt frå England gjekk mot Göteborg for å drepe resten av svenskene der mens min andre 20 unit hær (lagd i sverige) blei sendt nord.

 

Etter dei vart utsendt lagde eg atter ein ny 20 unit hær som skulle roe sverige's befolkning for å rebelle. 20 Unit hæren min ved göteborg tok raskt ut svenskene. Eg gjekk også no i krig mot danmark og tok over københavn i 1 turn, (Dei hadde også meir soldater enn meg her, så eg styrte kampen sjølv og vant overlegent)

 

Etter at danmark var nede så tok eg raskt ut Finnland frå svenskene. Eg var litt slem her og sa til svenskene at eg ville ha fred om eg fikk all teknologien dåkkas, svenskene sa ja, og turnen etter så gjekk eg til krig igjen og tok dei sin siste region i Finnland.

 

Etter dette så sendte eg hæren min ved Finnland ned mot Russland og tok over regionen som vær nærmest til meg. Eg lagde no også ein 20 unit hær i Danmark som var utstyrt med purkler kannoner og mortars.

 

Rundt 1780 sendte eg mine 2 generaler frå danmark ut mot Prussia, (Eg lagde også no ein ny 20 unit hær i københavn) for å ta over landstyrkene der. Eg har no komt til 1784 i spillet og har tatt over 2 regioner av Prussia, dei har berre 2 igjen og gjennom kampene vi har vert gjennom så tipper eg at eg vinner krigen her og.

 

Så no veit dåkke kor langt eg har komt gjennom spillet. Her er ein liste over soldatene mine (viser kun dei sterke som er øverst, dei mindre er berre soldater som er utplassert i alle regionene mine til å stoppe folk å klage over skatten :p)

 

Akkurat no så tener eg rundt 60 000 gull kvar turn, eg veit ikkje om det er mykje eller lite i forhold til dei andre i spillet men for min skyld så er det ganske bra.

 

bilde6.jpg

 

Eg vil seie no at spillet er ganske bra! Mykje bedre ein med2 sjølv om eg har ikkje spilt det mykje. AIen er fortsatt litt dum pga, eg har knust dei god sagt i alle kampene, (untatt nokre kamper som eg har velgt auto resolve på)

 

Mitt neste steg er å ta over resten av Prussia, så Poland og tilslutt Russia, så tipper eg på at eg er på rundt 1799 og har sikkert då vunnet, om eg kan spille lengre så kjeme eg til å ta over verdenen! Eg spiller World Domination der eg må holde 50 regioner, eg har berre 47 til no.

 

- MPC

 

Note: Bildene som er vist er tatt lenge etter handlingene i regionen.

Endret av MPC
Lenke til kommentar

Utrolig morsomt å lese hvilken strategi du har brukt for å klare dette. Selv tenker jeg mer på økonomi før jeg rekrutterer soldater. Tjener nå rundt 4000-5000 pr turn kan jeg tenke meg.

Har ikke tatt over noen andre regioner eller byer enda, men bygger en stor hær i koloniene mine i amerika.

 

Har et lite spørsmål bare, som deg fikk jeg oppdrag i og ta over Gerogia, New France og litt indianer land.

 

Men hvordan vet jeg hvor Georgia er?

 

har liksom ikke sett navnet på kartet..

Endret av Gamezor
Lenke til kommentar
Utrolig morsomt å lese hvilken strategi du har brukt for å klare dette. Selv tenker jeg mer på økonomi før jeg rekrutterer soldater. Tjener nå rundt 4000-5000 pr turn kan jeg tenke meg.

Har ikke tatt over noen andre regioner eller byer enda, men bygger en stor hær i koloniene mine i amerika.

 

Har et lite spørsmål bare, som deg fikk jeg oppdrag i og ta over Gerogia, New France og litt indianer land.

 

Men hvordan vet jeg hvor Georgia er?

 

har liksom ikke sett navnet på kartet..

 

Kvar region har ein by og vedsida av by navnet står det hvilket region den hører til. For eksempel: Quebec, New France

Lenke til kommentar
Utrolig morsomt å lese hvilken strategi du har brukt for å klare dette. Selv tenker jeg mer på økonomi før jeg rekrutterer soldater. Tjener nå rundt 4000-5000 pr turn kan jeg tenke meg.

Har ikke tatt over noen andre regioner eller byer enda, men bygger en stor hær i koloniene mine i amerika.

 

Har et lite spørsmål bare, som deg fikk jeg oppdrag i og ta over Gerogia, New France og litt indianer land.

 

Men hvordan vet jeg hvor Georgia er?

 

har liksom ikke sett navnet på kartet..

 

Let etter Savannah, Georgia ved kysten av Amerika.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Ah, takktakk :)

Har et lite spørsmål til, disse såkalte gentlemens. Hva skal jeg gjøre med de?

Leste noe om at man får research points for å ha de, eller må jeg ha de inne i en spesiell by/bygning?

 

Og research, kan man KUN researche en ting om gangen, tar jo 6 runder ++ hver gang.

Lenke til kommentar

Research gentlemen kan du plassere i byer som er utviklet med skoler/colleges. Disse korter ned på tiden det tar å researche noe.

 

Hver college/by kan kun researche en ting, men man kan ha x antall byer med colleges som også kan researche. Jeg har med sverige 8 research byer som research hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...