Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Alex e-book reader - med dobbeltskærm og fuldt og komplet Android OS til 2100 norske kr!

 

Vil kunne købes online d. 22 februar 2010 for $ 359 (2100 norske kr.) www.springdesign.com.

 

Alex vil fra starten af havde adgang til Googles over 1 million e-books, foruden alt det vi idag kender fra vores Android smartphones, herunder Android market m.m.

 

Det kan man godt kalde revolutionary. og så næsten til halv pris i forhold til en forvokset iTouch...

 

Flere informationer fåes på her

 

http://www.springdesign.com/us/index.action

 

http://www.businesswire.com/portal/site/ho...amp;newsLang=en

 

homeproductpitch7474681.jpg

 

springdesignandroidalex.jpg

 

springdesignandroidalex.jpg

 

springdesignandroidalexr.jpg

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Interessant
Bah, når skal forlag skjønne at man burde få kjøpt ALLE bøkene i sortimentet digitalt? Og ikke minst at man burde få en kode som gav deg gratis digitalutgave når du kjøpte papirversjonen. Tenkt så kjekt å kunne lese pensumlitteratur på den, i stedet for å ha med seg en tung sekshundresiders bok, pluss en annen på 400, og laptop...

Inntil innholdsleverandørene får ut fingeren, tror jeg ikke jeg kjøper meg noe sånt.

Men det så absolutt ut som en interessant dings. Stiller meg svært tvilende til hvorvidt mange apps klarer å bruke negge skjermene da. :p

 

Random kommentar jeg leste i en kommentartråd til en tablet på dealextreme. Den reklamerte med trippelboot av linux, win CE ogAndroid, og en bruker lurte på om Android ikke var linux Han fikk til svar:

"Android is a prostituted version of Linux. Not "true".

 

Android and prostitutes have their place, but do not confuse it with the real thing. "

Jeg smilte. :wee:

Lenke til kommentar

Hei

 

finnes det noe Live(stream) cam til android som fungerer på hero? Jeg tenker og bruke det for og se på div web cam på ski steder osv, en venn av meg har brukt noe som kalles for Live-cam på iphone, men jeg har ikke lykkes og finne det i market.

 

http://www.youtube.com/watch?v=-YIfXkAy8ig

 

ca sånn ser det ut, bortsett fra at jeg ikke har planer om og se på gatene i tokyo/New york :)

Lenke til kommentar

Anbefaler alle som har Dream å teste ut OpenEclair! Har kjørt det nå i et døgn, uten compcache, med home app in memory, og det er smoooth. Og det er deilig med 2.1, det er gjort en del små forbedringer som gjør at helhetsinntrykket blir en telefon som er bedre å bruke.

 

Kamera, og alle mulige tilkoblinger fungerer, men det er ingen hardwareakselerasjon pga. drivermangel. Så man kan glemme å se video, eller spille 3d-spill. ROMet er ferdig satt opp med RAMhack for 10MB ekstra RAM, og det har kanskje noe å gjøre med at alt flyter så greit.

 

Dette flyter like greit som siste cyanogen. Home var dog en del tregere før jeg valgte home app in memory, men å skru det på har ikke gitt noen problemer så langt. Har kombinert det med en modifisert HTC_IME dr man faktisk kan velge språk, og vips har jeg telefonkeypad med ordliste.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f
Den heter Smart Alarm Clock :)

På app beskrivelsen står det "works on droid but not on hero" :p men funker den alikavel?

Nei. Programmer som dette måler hele tiden bevegelsene i senga med akselerometeret. Hero slår av denne sensoren samtidig som skjermen når du ikke bruker mobilen etter noen minutter

Hva om man gjør slik at skjermen aldri skrus av da? :p vil den funke da?

Lenke til kommentar
Har kombinert det med en modifisert HTC_IME dr man faktisk kan velge språk, og vips har jeg telefonkeypad med ordliste.

 

Det har jeg prøvd å predikere i månedsvis, men får alltids bare "bruk scandinavian keyboard" :p

HTC_IME ruler spør du meg, selv om det ser litt stygt ut på nexus siden det er tegnet for mindre skjermer.

 

La ellers inn KiNgxKxlick-AOSP2.1-v1.1 på magic-en som jeg nå har latt min kjæreste arve, den fungerer også tålelig bra

Lenke til kommentar

Aldri likt Kingclick av en eller annen grunn. Har gitt meg et inntrykk av sueriøsitet. Han er elendig på å gi info om hva som er I ROMene sine, sårlig på å svare på tilbakmeldinger/bugs, og mer opptatt av å stappe inn mer og gjøre nye ting, enn å levere noe som fungerer. I hvert fall det inntykket jeg fikk etter å ha prøvd et Hero ROM fra ham for litt tid tilbake. Jeg VET han har mekket noen smarte løsninger og delt dem med andre devs, men like fullt... Har forøvrig akkurat samme inntrykk/erfarng fra flere andre devs og, er vel omtrent normen.

 

Derfor digger jeg OpenEclair. De kjører separat BETA-ROM som testes, de har en bugtracker, de er flere som samarbeider, osv, osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...