Gå til innhold

Liste med ateister


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor fikk du tusenvis i fra liksom.. :)

Hvis vi deler det inn i tusen, med hvor mange promille en ateist er imot religion, har vi tusen :D

He he, sant...

 

:D

 

Men det er ikke alle ateister som er i mot religion, de tror ganske enkelt ikke på en gud. Jeg tror heller ikke på en gud, men er i mot religion på grunn av at jeg syntes det er forkastelig i et moderne samfunn å la seg styre av så til de grader idiotiske dogmer... Religion har vært, i større grad enn i dag, ihvertfall når det kommer til kristendom, et glimrende verktøy til å styre massene(islam fx), noe den kristne historien er full av oppover, men dette er i stor grad utdattert og grunnløst da folk i dag har bedre, mer humane verdier enn de som står i den gamle boken. Til mer jeg leser om dette til klarere blir det at verden ville vært en bedre plass uten de håpløse fordømmelsene og gruppeskillene religion ofte står for...

 

Det er min mening om den saken... :)

Lenke til kommentar

Jaja, du har sett den siste videoen fra Thunderf00t, vi er kjempeimponerte, så ikke snakk om popularitet plox ^^

 

Anyways så er jeg enig med TrondH86 ^^

 

Jeg er selv ateist og synes av prinsipp ikke at andre med min egen menig fortjener noen opphøyning utelukkende fordi de deler mitt syn på én eneste sak, det er irrelevant, og jeg hadde vært en hykler dersom det hadde vært viktig dersom det var mange som mente det samme som meg.

 

Samme hvem, hva, eller hvor mange, så spiller det ingen rolle for hvor viktig det er, det som er viktig er det jeg mener, og ikke noe annet.

Om kongen eller krompen er enig er rivende likegyldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...