Gå til innhold

Uheldig levering fra Komplett


Anbefalte innlegg

Hei

Har vært kunde hos komplett i mange år og må si meg godt fornøyd.

 

Her om dagen bestilte jeg en dyr Notebook PC (kr.16500,-) og fikk sjåk da jeg åpnet esken, den så rett og slett brukt ut. Jeg har vært i kontakt med de flere ganger og jeg returnert PC omgående. Som en status så langt så føler jeg at jeg ikke fikk den hjelpen jeg hadde behov for, fikk ikke ordentlig svar på mine spørsmål og følte at jeg ble avvist. I tillegg synes jeg saksbehandlingen tar utrulig lang tid.

 

Er det noen av dere som har samme erfariing eller er det bare jeg som har vært uheldig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde et liknende tilfelle hos netshop der jeg fikk et brukt skjermkort solgt som nytt.

 

Netshop sitt svar var at de hadde full rett til å selge et "angrefrist-kort" som nytt og at hvis jeg var missfornøyd kunne jeg returnere det på angrefristen (dvs betale returporto selv). Ingen forklaring eller beklagelser utover dette.

 

Så du er ikke alene om lignende episoder :)

 

Kjøpte en demo bærbar PC (acer 5930G) fra komplett for et par uker siden, ser ut som de har byttet harddisk i den da operativsystemfiler/image var på engelsk og ikke nordisk som er standard. Bortsett fra dette ser den helt strøken ut, så jeg fikk en positiv overraskelse da jeg hadde ventet en PC som kanskje var litt brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...