Gå til innhold

[Løst]Er denne pc'en grei nok?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen ting jeg tenkte på er: Xfx 295 til en 19-22"? Det blir overkill. Ettersom 295 ikke drar skikkelig i kraft før du er opp i en veldig høy oppløsning. Hørt her på forumet at xfx 295 er "lagd" for skjermer som er fra 24" og oppover.

 

EDIT: Og at 295 kortet er vel også 1 gb? Det blir også overkill på en 22" skjerm. Bortkasta penger spør du meg.

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar

Strømforsyningen burde holde.

 

Egentlig så er det nok med viften du har, men vil du ha flere kan du jo bare peise på med det.

 

Prosessoren og skjermkortet har jo forsåvidt god kjøler. Men jeg ville likevel hatt 1 vifte som tar inn luft og en som blåser ut. Men maskinen fungerer like fint med den viften.

 

Alt passer, ja..

Lenke til kommentar
En annen ting jeg tenkte på er: Xfx 295 til en 19-22"? Det blir overkill. Ettersom 295 ikke drar skikkelig i kraft før du er opp i en veldig høy oppløsning. Hørt her på forumet at xfx 295 er "lagd" for skjermer som er fra 24" og oppover.

 

EDIT: Og at 295 kortet er vel også 1 gb? Det blir også overkill på en 22" skjerm. Bortkasta penger spør du meg.

 

 

dette er egentlig feil måte og tenke på, siden det i løpet at året mest sansynelig kommer kommer spill som greit knekker 295...

 

et fint eksempel på dette var da x1900xtx kom, de mange reviews konkluderte med at kortet nesten var for bra og at det grenset til bortkastede penger. og 2-3 måneder etterpå kom oblivion som tvang kortet i kne.

Lenke til kommentar

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien.

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...