Gå til innhold

Pepsi eller cola - leken! V1.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri drikk pepsi max!

Pepsi max inneholder aspertam som forårsaker kreft, blindhet, og masse andre sykdommer.

Det som er greia med apertam er at det er skade over tid (damage over time).

 

Går ut ifra at det gjeller alle typer brus uten sukker? Og vist det er slik at det er Aperstam i Pepsi hvorfor fjerner de ikke det?

Lenke til kommentar

Går ut ifra at det gjeller alle typer brus uten sukker? Og vist det er slik at det er Aperstam i Pepsi hvorfor fjerner de ikke det?

 

Ja, glemte å si at alle sukkerfrie inneholder aspartam. Noen saft som er sukkerfrie kan være uten.

 

De fjerner det ikke fordi det er mye billigere enn sukker + at man ikke trenger å bruke store menger.

Det jeg tror som er en konspirasjonsteori er at illuminati står bak.

 

Jeg tror at USA planlegger å erobre verden kanskje litt sykt men....

Har dere hørt om FEMA camps? Research litt, finner masse om illuminati...

 

Prøv dette: itanimulli.com Kommenter hva som kom opp :p

 

So true. Kjøper bare cola uansett (av brus) og fanta ;)

 

Pepsi burde ikke selges lengre....

 

 

Sekk eller kofert på tur/ferie?

 

Det vil ikke si at cola og fanta er sunt...

 

Det er bedre å drikke vanlig brus enn sukkerfri, men det betyr ikke at brus er sunt....

Lenke til kommentar

 

Jeg tror at USA planlegger å erobre verden kanskje litt sykt men....

 

Er ikke sykt, de har årøvd det lenge. Sjekk USAs historie. Finnes ikke noe annet land som består av så mange kupp og uløste gåter.

 

Det vil ikke si at cola og fanta er sunt...

 

Det er bedre å drikke vanlig brus enn sukkerfri, men det betyr ikke at brus er sunt..

..

 

Ja, hvet, men drikker det mest da (av brus) Smaker best og ja liker ikke pepsi i det hele tatt. (har ikke brydd meg om hva som er i og kommer nok ikke til å bry meg i framtiden heller )

Lenke til kommentar

Ja, glemte å si at alle sukkerfrie inneholder aspartam. Noen saft som er sukkerfrie kan være uten.

 

De fjerner det ikke fordi det er mye billigere enn sukker + at man ikke trenger å bruke store menger.

Det jeg tror som er en konspirasjonsteori er at illuminati står bak.

 

Jeg tror at USA planlegger å erobre verden kanskje litt sykt men....

Har dere hørt om FEMA camps? Research litt, finner masse om illuminati...

 

Prøv dette: itanimulli.com Kommenter hva som kom opp :p

 

 

 

Det vil ikke si at cola og fanta er sunt...

 

Det er bedre å drikke vanlig brus enn sukkerfri, men det betyr ikke at brus er sunt....

 

Then I am pretty screwed. Kjenner folk som drikker 2 flasker pepsi max pr dag og det har de gjort i flere år. De har ikke blitt syk :p Hvor stor sansynlighet er det for at man får ein sykdom av store mengder Aspertam?

 

Men hva skjer om de ikke har sukker eller Aspertam? Har de ikke noen måte og lage ein god smak på det.

Lenke til kommentar

Then I am pretty screwed. Kjenner folk som drikker 2 flasker pepsi max pr dag og det har de gjort i flere år. De har ikke blitt syk :p Hvor stor sansynlighet er det for at man får ein sykdom av store mengder Aspertam?

 

Men hva skjer om de ikke har sukker eller Aspertam? Har de ikke noen måte og lage ein god smak på det.

 

Det går over tid...

Damage over time på engelsk, vil si at det forårsaker ting i fremtiden :/

Lenke til kommentar

 

Det er bullshit. "Aspartame is the most effective way to kill people over time".

 

Ikke tro på alt dere ser. Nå tror dere sikkert hvorfor "JEG" tror på det jeg ser. Jeg er nesten sikker på at det er farlig og alt det der. Nesten ingen som snakker om det.

Dere må nesten se noen dokumentarfilmer om aspertam for å skjønne det :D

Lenke til kommentar

Og denne tråden skled heftig over i off topic ^^

 

Bare for å kommentere kommentaren til looney tunen ovenfor:

 

Eneste måten du er sikker på å dø er å bli født. Koselig å tenke på at du har en dødsdom hengende over deg fra det sekundet du blir født :0))) 10/10 dør :p

 

NRK eller TV2?

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...