Gå til innhold

vil dere betale med paypal eller visa hos nettbutikker


bmw318

Anbefalte innlegg

om dere skal handle gjennom en nettbutikk, hvordan vil dere helst kunne gjøre betalingen for varene du skal kjøpe?

 

er i gang med å etablere nettbutikk, og lurer på om det holder med paypal helt i starten eller om dere vil forskuddsbetale eller bruke visa/mastercard?

 

venter spent på svar!!!

Endret av svarstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Betaling med Visa og Mastercard er det man forventer at alle nettbutikker tilbyr i dag. Det er sikkert for begge parter. PayPal er også ok, for de fleste har vel koblet dette til sitt Visa eller Mastercard. Men også de under 18 år, som ikke har kredittkort, kan bruke PayPal. Så om nettbutikken din også henvender seg til kjøpere under 18, ville jeg tilbudt også PayPal om jeg var deg.

 

Sjekk ellers den nye tjenesten for nettbutikker fra Posten/Bring: http://fraktguide.bring.no, som jeg fant her om dagen. Her får du gratis kobling mot fraktpriser og leveringstider.

Lenke til kommentar
Men også de under 18 år, som ikke har kredittkort, kan bruke PayPal. Så om nettbutikken din også henvender seg til kjøpere under 18, ville jeg tilbudt også PayPal om jeg var deg.

 

Mulig jeg er dum nå, men kan man bruke paypal hvis man er uten 18? Noen som vil fortelle hvordan? :innocent:

Endret av Olafr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...