Gå til innhold

FIFA09 SuperCup I (Xbox 360) (Status: Ferdig) VINNER: Points

banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
TomHel, ta kampene senere i kveld?
Ja!
Skrevet
Da er det meg mot deg Berbashow! Om du er oppe i natt (Litt etter 12)kan vi sikkert ta kampen da? =)

Tror ikke jeg får tid i kveld.

Ok, etter 12 passer best for meg og.. Eller kanskje det må bli etter 1 også, skal ut..

Skrevet
For the record: gaamst går videre på bortemål etter 3-3 sammenlagt.

Haha. Makan til whine skal du se lenge etter. Hvis du er er god nok taper du aldri mot såkalt flaks. Du får bare bite i deg at du ikke er god nok, sikkert ikke top 10000 en gang.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Hahaha, det innlegget er jo 6-7 sider gammelt!

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Tc, ikveld, rundt 11-12, passer det?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Fint, så rekker jeg å varme opp først.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Skikkelig win-win ;)

Skrevet
Winydancer, jeg har sendt deg en friend request på XBL (LifeenderZ310). Vi spiller vår 1/4-finale whenever you're ready. ;)

Nice :)

Kan ta det idag engang da! ;)

Den er god. Vi tar det etter ligacup-finalen. :)

Skrevet

Jeg må nok trekke meg.. Vi fikk ikke spilt kampen igår eller idag, og nå drar jeg på hytta.. Så Torkel eller va han nå het er videre :p

Skrevet
Winydancer, jeg har sendt deg en friend request på XBL (LifeenderZ310). Vi spiller vår 1/4-finale whenever you're ready. ;)

Nice :)

Kan ta det idag engang da! ;)

Den er god. Vi tar det etter ligacup-finalen. :)

Spille?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Haha, jeg har en liten kabel fra xboxen til laptopen, tvers gjennom rommet i snublehøyde, også presterte jeg å trakke på den, og nå får jeg ikke den "klikk-lyden" når setter kabelen inn i pcen. Noe som tilsvarer at den faller ut hvert 3. sekund. Har ikke kommet på live siden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...