Gå til innhold

.MDS fil - Hva er det?

Pus_1808

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble egentlig ikke så mye klokere....

men men..

For at DVD'en skal funke må jeg vel kanskje ha den med?

I så fall, hva skal jeg gjøre med den?

Skrevet (endret)

som betyr?

Må jeg ha den med for at DVD'en skal funke?

...eller kan jeg bare la være å ha den med?

Endret av Pus_1808
Skrevet

En .mds fil alene gjør ikke stor nytte for seg, men jeg regner med den kom i lag med en .mdf fil? Om du skal brenne ut innholdet i .mdf filen er som regel alt du trenger å gjøre å åpne .mds filen i brenneprogrammet ditt.

Skrevet

Hmm, har ikke kommet over den kombinasjonen før. Uansett så kan du brenne ut iso-filen. Det er imidlertid viktig at bruker et brenneprogram som kan brenne iso-filer (noe de fleste kan) og velger "burn iso image" eller noe tilsvarende. Med tanke på spørsmålet ditt virker det som planen var å brenne ut disse to filene som en data disc, det vil ikke fungere. Så fremt du ikke ønsker å ta vare på iso-filen i sin orginale form, selvfølgelig.

Skrevet (endret)

Jeg skal lage en DVD film (Ole Brumm :thumbup: ) til tanteungene mine, men får ikke filene over på DVD slik at det blir en lesbar DVD....

Hvis jeg brenner ISO-filen ut med "Brenn ISO", så vil jeg kunne spille av filmen på en dvd-spiller....

post-153661-1235424205_thumb.jpg

....jeg fikk forresten "tatt ut" innholdet i .ISO filen med et program kalt Zipeg:

post-153661-1235424314_thumb.jpg

Er det noen måte jeg kanskje heller kan "sy" de sammen slik at de kan bli en DVD....

Endret av Pus_1808
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du har iso-filen fra, men i utgangspunktet skal det være en kopi av den orginale DVDen. Fungerer det ikke når du brenner ut iso-filen via "Brenn ISO" funksjonen?

Skrevet

Det gjorde det!:D

Tusen takk for hjelpen:)

Nå blir det Bom (Ole Brumm) til en liten rakker:)

...støtte egentlig på et nytt problem med en annen fil, men det får jeg ta i morgen:P

Mulig det bare er fordi jeg er stuptrøtt..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...