Bear^ Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Får se hvordan det blir når det kommer, nå har vel kun deler av Ulduar blitt lagt ut for testing så man får se når det kommer.
Vann: kr.15 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Feedback fra PTR forteller at det er helt latterlig lett hvertfall. Meningen å enable hardmode for de som vil ha utfordring, så gg.
Whiteshit Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Eksempel for å backe Christeven. Første gang vi drepte C'Thun ropte folk på VT i 5min. Ja 5min, jeg tuller ikke, folk var hysteriske. Etterpå gikk vi BWL der vi wipa sikkert 3 ganger på hver boss siden alle var i ekstase, men var INGEN som klagde, for alle var bare utrolig glad for at vi hadde klart C'Thun. Første killet vårt på Malygos Heroic var det første som ble nevnt på VT et forsiktig spørsmål om hva som droppet. Gikk rimelig hardt for seg på VT vår når sart +3 gikk ned. =) Men vi er jo ikkje den mest hardcore guilden, men primært voksne folk (som skriker av full hals når en får ting til =P ) Poenget her var vel kanskje at det kommer an på guilden. Sjøl om eg ellers er enig i poenget ditt. Det var nok heilt garantert vanskeligere før. (Raida personlig ikkje før TBC).
Matsemann Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Så langt er jeg ikke spesielt imponert.Kule fights, men virka temmelig meh når man ser hvor fort de ble tatt ned. Hardmodes + ptr-tuning. De som har tatt det nå har jo state of the art gear omtrent, så for casuals blir det nok en utfordring. Mens hardmodes for andre.
Bear^ Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Vel som jeg har sagt, jeg tror nok det blir å gå noen få dager etter Ulduar før folk begynner å klage på at Ulduar og er for lett. Tror ikke disse som klager blir å slutte med det før Blizzard rævkjører casual spillere og lar storkaksene dem få igjen sin /flex status. Og nekt ikke for det, mellom linjene ser jeg folk som klager over utstyr som alle andre og har og at epics er ikke epics lengre. Endret 4. mars 2009 av Bear^
Phyx Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Selv syns jeg TBC var greit sånn. Casuals hadde heroics først. Etter de fikk gear begynnte de med Karazhan og videre til Gruul, magtheridon, ssc, tk og bt. Greit nok, de tok mye lenger tid en de som raidet mye eller mer en gjennomsnittet spiller. Det er lit leit nå for heroics er det ingen som kjører lenger, helt håpløst og få grupper til det nesten, er bare naxx osv (pug-raid grupper). Endret 4. mars 2009 av Phyx
faldmo Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 første vi sa når sarth+3 25man gikk ned var "So, need or pass on the dragon?"
Entity extraction Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er vel det blizzard lager spill for nå om dagen. Casual slob som ikke gidder eller orker gjøre mer en jeg absolutt må. Eksempelvis så brukte jeg vel en måned på å lalle meg til lvl 80. På tross av denne lastkapen og egentlig avslappede interessen for wow, så har jeg clearet alt content, og fått alt gear jeg trenger, og litt til. Kan tenkes jeg har vært heldig med å være i en grei guild, men gudbedre så folk kjeder seg. Hadde det ikke være for achievments så tror jeg folk hadde gitt seg med wow av ren kjedsommelighet. Når bryr ikke jeg meg om en eneste achievment heller, men skjønner godt at folk er lei og vil ha ny content. 3.1 bringer Ulduar, og guilden min har laget en "elite" gruppe som skal sørge for progress. Jeg er selvsagt ikke med i den, og det passer meg fint. Etter en stund når alt er på farm, så får jeg bli med igjen, og kan plukke opp den looten jeg har lysst på. Lurer på hvor lang tid det tar før første "everything clerared, was that it?" kommer? Tar ikke lang tid vil jeg tro. Imellomtiden plukker jeg blomster, miller herbs, og lager darkmoon cards og decks som jeg selger til avsindige priser på ah. Men men, gief new content plox, enig i den
Harald2011 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Fokus på nytelse! Det er nettopp dette mange savner, følelesen av å ha prestert. Nå er det akkuratt som du sier, 2 sec med GZ, GJ! Så ferdig, slik var det ikke med de fleste av vanilla, og også TBC bossene. Veldig god mulighet for at det har noe med hvor lenge man har spillt wow og gjore.. Skjerpings folkens, ingen spill er uendelige.. tar alltid en slutt. Er dere lei av for lett content? bytt spill, prov dere på noe mer utfordrende.. blir alt for lett? prov dere på noe i den virkelige verden.. Just my 2 cents..
Christeven Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Fokus på nytelse! Det er nettopp dette mange savner, følelesen av å ha prestert. Nå er det akkuratt som du sier, 2 sec med GZ, GJ! Så ferdig, slik var det ikke med de fleste av vanilla, og også TBC bossene. Veldig god mulighet for at det har noe med hvor lenge man har spillt wow og gjore.. Skjerpings folkens, ingen spill er uendelige.. tar alltid en slutt. Er dere lei av for lett content? bytt spill, prov dere på noe mer utfordrende.. blir alt for lett? prov dere på noe i den virkelige verden.. Just my 2 cents.. Det er et ganske dårlig argument. Hadde du fulgt med i diskusjonen hadde du sett at det ikke bare var hardcore spillere fra vanilla som mener dette. De greide det i TBC, så hvorfor ikke i WOTLK? Nå har de et langst større budsjett vil jeg tro, så er ingen unnskyldning. Endret 4. mars 2009 av Christeven
Bear^ Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Vel han har et poeng og det er at ting forandrer seg, det originale WoW får man ikke tilbake i den forstand man ønsker seg. I tilegg er spillet 5 år, så litt dårlig å sammenligne dagens raid opp mot datidens raid ettersom man da ikke hadde kjørt X antall raid og gjort seg ganske kjent med karaktere og hva den kan gjøre. Når det er sagt skulle Blizzard like fulgt lagt dette til rette i planleggningen. Hvorfor de gikk for en løsning å ta en gammel 40 manns instanse og pusse den opp til å brukes i en splitte ny ekspansjon er en avgjørelse jeg ikke helt skjønner. Det måtte vært bedre for deres del om de heller lot Naxx være den klumpen som flyter over plaguelands fremfor å resirkulere den til Dragonblight. De kunne heller brukt tiden på å designe nye raids til lanseringen av Wotlk slik at de ikke fikk folk som var lei av spillet lenge før de fikk neste raid ut, der mener jeg Blizzard må ta kraftig selvkritikk, de kunne gjort ting annerledes på den fronten.
Xanitra Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 WoW Bear.. om man legger sammen alle dine innlegg kan man jo snart publisere en bok. Bra
Christeven Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Vel han har et poeng og det er at ting forandrer seg, det originale WoW får man ikke tilbake i den forstand man ønsker seg. I tilegg er spillet 5 år, så litt dårlig å sammenligne dagens raid opp mot datidens raid ettersom man da ikke hadde kjørt X antall raid og gjort seg ganske kjent med karaktere og hva den kan gjøre. Folk på lv 60 kunne karakteren sin like godt som folk kjenner den på lv 80, sikkert bedre atm. Pga lang tid å bli kjent med alle spells/abilies. Så det argumentet er bare tull og lite hjennomtenkt. Tror nok folk kunne "raide" etter å ha fått, ZG, Ony, MC++ på farm. Så folk var nok ikke dummere før. Og TBC eksempleet, var jo mange som hadde raidet i flere år som syntes TBC var utfordrende. Så er ingen merkbar grunn for at WOTLK ikke skulle være vanskelig pga at man har erfaring. Selvfølgelig ting blir letttere med erfaring, men nå ser vi jo "first timers" pugge naxx. Endret 4. mars 2009 av Christeven
Existence Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg ble nå brukt som offhealer i ZG pre TBC og da var jeg retri paladin, og fikk ikke lov til å røre bosser...
Vann: kr.15 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Vel nå skal de sies at alt gear som ble laget til paladins i vanilla var healergear. Så er ikke rart du ble satt til det.
Vann: kr.15 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Men du fikk jo ikke brukt den til annet en autoattack
Christeven Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Palladin i vannilla kan nesten ikke sammenlignes med palladin TBC + etter min mening, de fikk en ekstrem makeover i TBC. Det vil alltid være en guild/raidleader som mener noe utradisjonelt (ofte mer eller mindre idiotisk), også i WOTLK, så man må se helheten. Endret 4. mars 2009 av Christeven
Vann: kr.15 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jaja folk kan jo titte selv: http://wowvault.ign.com/View.php?view=Tale...ry_select_id=12 Endret 4. mars 2009 av Tha Phreak
Bear^ Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Folk på lv 60 kunne karakteren sin like godt som folk kjenner den på lv 80, sikkert bedre atm. Pga lang tid å bli kjent med alle spells/abilies. Så det argumentet er bare tull og lite hjennomtenkt. Tror nok folk kunne "raide" etter å ha fått, ZG, Ony, MC++ på farm. Så folk var nok ikke dummere før. Og TBC eksempleet, var jo mange som hadde raidet i flere år som syntes TBC var utfordrende. Så er ingen merkbar grunn for at WOTLK ikke skulle være vanskelig pga at man har erfaring. Selvfølgelig ting blir letttere med erfaring, men nå ser vi jo "first timers" pugge naxx. Vel er ikke helt enig med det første men føler ikke at jeg har noe å tilføye ikke sagt før. Når det gjelder Naxx er jeg enig i at det kanskje var lite gjennomtenkt av Blizzard å pusse opp en gammel instanse og legge den ut som raid i deres nye ekspansjon og andre løsninger burde kanskje ha vært funnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå