Akidon Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 (endret) Her er screenshot fra når jeg loader mappet på serveren vi har leiet. Og under når jeg mekker en lokal server fra css: Noen som vet hva somer galt? Fikk i utgangspunktet ikke lastet ned mappet fra serveren så satte sv_consistency 0. Men nå loader altså ikke tekstures. Dette gjelder flere maps. Noen som vet hva problemet kan vere? Endret 20. februar 2009 av Akidon
Jooakim Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Enten er det feil map på serveren, eller kan det være at den mangler en .res-fil. Hvor leier du/dere fra?
Akidon Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Skrevet 20. februar 2009 (endret) 123.hosting.co.uk. Det rare er at jeg lastet mappet opp på ftp serveren. Og så lastet det ned på min maskin. Så testet jeg å hoste derfra og da fungerte det. Hva er en .res fil foresten? Endret 20. februar 2009 av Akidon
Jooakim Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 En .res-fil forteller hvilke filer serveren må sende til klienten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå