Gå til innhold

Får ikke solgt Gamer PC til 11500 (ny=ca.15000)


Anbefalte innlegg

lol eksamensoppgave... da lurer jeg på hva du fikk på den! pcen min ser 100 ganger mer ryddig og stilren ut, og den bygde jeg på 2 dager. hvor lang tid brukte du på denne oppgaven? 3 timer inkludert bestilling av deler?

 

Så etter hjelp, ikke stupide kommentarer ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Delene er bra nok til og kjøre krevende spill på high, men ikke kom med argumenter som ''råeste delene på markedet'', gå ned på prisen og forandre litt på det du har skrevet. Da tror jeg du vil få spørsmål om PC-en (prøv for 8.000 kr).

 

Tips: ordne litt i PC-en så det ser litt mer ryddigere ut, da ser mye bedre ut, på bildet ser det jo ut som et rot. Jeg bygde PC-en min på ungdomsskolen i 10 og jeg gjorde det bedre en det som er bilde av på annonsen din^^

 

Men; hva ossen karakter fikk du på oppgaven din egentlig?

Lenke til kommentar

Beklager, men du blir nok nødt til å endre annonsen din en hel del.

 

1. Hvis jeg er på jakt etter en ny pc har jeg null interesse av å vite livshistorien din(TL;DR!)

2. Du kjøpte maskinen din rett før i7 kom, så prisen er langt fra realistisk da prisen på brukte komponenter stuper når nyere produkter blir lansert.

3. Har programvare på maskinen lovlige lisenser?

4. Følger det med mus\tastatur?

5. Om du ikke klarer å selge maskinen hel, kan du alltids prøve å selge delene, men kan bli vanskelig dersom du ikke har tatt vare på eskene komponentene kom i, noe folk sjelden gjør. (Husk at mangel på reklamasjonsrett senker verdien på produktene)

6. venligst sett opp spesifikasjonene på en punktlig og lett oversiktelig måte som feks

 

Pent brukt maskin, x\xx antall måneder gammel.

 

cpu:

minne:

Grafikkort:

Harddisk:

Kabinet:

Lydkort:

 

Alle komponentene ble satt sammen med antistatist utstyr og har ikke overklokket maskinen (selvfølgelig velger du å ikke skrive dette om du faktisk har klokket maskinen og ikke brukt antistatisk armbånd)

 

Selges grunnet: Har ikke behov for mer enn en maskin, og denne maskinen ble hovedsakelig satt sammen til et eksamensprosjekt på IKT.

Lenke til kommentar

Driver du å lurer folk eller?

 

Ser at du har flere annonser ute på finn.no der du selger Gaming pcer som er helt "nye". Stemmer jo ikke helt med historien du kommer med.

Mange eksamensoppgaver har du hatt?

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16444905

 

Gaming PC 1 mnd, bare bygd sammen, GTX 280! Annet kabinett, annen pris (10.800)

selger den billig fordi jeg trenger pengene fort til gaming-laptop før jeg skal flytte

 

Synes det er suspekt....

Endret av myhken2
Lenke til kommentar

herre dette blir for dumt. Ja jeg har 2 annonser på finn fordi jeg har ikke slettet den gamle. nei jeg lagde denne posten for å få hjelp. og til slutt, herregud nei jeg lurer ikke folk..

 

takk til de som kom med god respons!

tror nokk jeg tar PCn selv snart!

Lenke til kommentar
herre dette blir for dumt. Ja jeg har 2 annonser på finn fordi jeg har ikke slettet den gamle. nei jeg lagde denne posten for å få hjelp. og til slutt, herregud nei jeg lurer ikke folk..

 

takk til de som kom med god respons!

tror nokk jeg tar PCn selv snart!

 

Nei, du blir for dum, her driver du å markedsfører 10 piratkopierte spill, falske opplysninger og 2 forskjellige grunner til hvorfor du selger. Hvor er du student?

 

Og hvem tror du går på at du må kjøpe en pc til over 10000 for å ta eksamen på en skole? Det er så latterlig at jeg ikke har ord på det.

Lenke til kommentar

Litt mange kommentarer av samme type- "du er dum!"

 

Personen spør om hjelp om å selge PC-en, ikke en tråd full av negative kommentarer.

 

Spør uten å mobbe om det er noe dere ikke skjønner helt! Kanskje er ikke personen like erfaren som dere selv og ikke har vedkommende laget annonser før. Hjelp heller og forklar instedenfor å mobbe.

Endret av dmdb
Lenke til kommentar
Litt mange kommentarer av samme type- "du er dum!"

 

Personen spør om hjelp om å selge PC-en, ikke en tråd full av negative kommentarer.

 

Spør uten å mobbe om det er noe dere ikke skjønner helt! Kanskje er ikke personen like erfaren som dere selv og ikke har vedkommende laget annonser før. Hjelp heller og forklar instedenfor å mobbe.

 

Trådstartet prøver å selge en pc ved å servere direkte løgner, og det er svindel. Han burde ikke få noen hjelp, og denne tråden burde vært stengt for lenge siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...