Gå til innhold

iPhone kommer nå med Telenor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir et spørsmål om personlig preferanse, kanskje?

 

Jeg liker iPhone ganske enkelt fordi den har det jeg trenger - og mye mer. Og App Store. Mangler riktignok MMS, men det klarer jeg meg uten foreløpig. Sikkert mange andre telefoner som har akkurat det samme, men hva så? Liker jeg den, så ser jeg faktisk ikke behovet for å bytte den ut.

 

Men, den diskusjonen synes jeg ikke passer inn her. Skal du "disse" iPhone, gjør det et annet sted i en mer egnet tråd.

Lenke til kommentar

Er det noen vits å kjøpe iPhone nå, siden det kommer en ny om få måneder?

 

En ting til, vil den nye iPhonen stige i pris fra den som er nå? Eller vil den være like dyr? Om den blir betydelig forbedret/oppgradert, som ved f.eks. å ha 32GB lagringsplass og/eller bedre kamera regner jeg med prisen vil stige litt..

 

Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Er det noen vits å kjøpe iPhone nå, siden det kommer en ny om få måneder?

 

En ting til, vil den nye iPhonen stige i pris fra den som er nå? Eller vil den være like dyr? Om den blir betydelig forbedret/oppgradert, som ved f.eks. å ha 32GB lagringsplass og/eller bedre kamera regner jeg med prisen vil stige litt..

 

Hva sier dere?

 

Det er ikke sikkert det blir den helt store prisforskjellen, men nå er det heller ikke sikkert at telefonen blir så mye oppgradert, annet enn lagringsplass, altså. Det fortsatt snakk om et halvt år før en eventuell ny modell er i salg i norge, og apple har jo for vane å slippe en oppgradering hvert år. Du kan jo se det slik, at du kjøper en iPhone nå, og om et og et halvt år, eller to og et halvt år, kan du kjøpe den iTelefonen som er nyest på markedet da. (Sitter i samme båt selv, og har tenkt litt på saken.)

 

Vet ikke om jeg gidder å vente minimum 5 måneder på å anskaffe ny telefon. Har hatt min gamle i 3 år. 5 måneder er laaaaaang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...