Gå til innhold

Får man Eos 450D kit til 5000 KR?


Anbefalte innlegg

Hei! Finnes det butikker som selger 450D til 5000? Lurer da jeg leste i en av Akam sine tester at kameraet selges til nettopp denne prisen med kit objektiv. Har sjekket veldig mange butikker uten hell. Med objektiv ser det ut til at de fleste selger kameraet til 6000.

 

Takker for svar!

Endret av André.RS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som en liten kuriositet, hvilke(n) dårlig(e) erfaring(er) du har hatt? Evt. hørt fra andre? Selv har jeg aldri handla der, men ser i produktguiden at den ikke får så alt for mange stjerner.
Jeg har handlet der én gang (en brødmaskin som jeg ikke forventer å reklamere på), og det gikk problemfritt nok. Men erfaringene jeg har lest tilsier at de er vanskelige på reklamasjon (fransk butikk som ikke er like entusiastiske for norsk forbrukerlovgivning) og service. I tillegg har man det rent praktiske med at man må sende varene til Frankrike om de skal på service, i stedet for å sende de internt i Norge. Prisforskjellen er ofte spist opp etter én gang på service, bare fordi utenlandsportoen er en del høyere på pakker enn innenlandsportoen.
Lenke til kommentar

Hei.

 

Siba har dette til 5495 pluss frakt. Siba har vel heller ikke det beste ryktet, men de holder i hvert fall til i Norge. Jeg bestilte et Nikon D80 m/ 18-55 VR til 4595 :!: derfra i forrige uke, og det var i hus 2 dager etter bestilling. Jeg hadde faktisk kamera før e-posten som bekreftet at det var sendt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...