Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hjelp med denne samtale loggen?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det starta med at hun (vi kaller hun Ida) la meg til på Facebook. Da jeg gikk i 3. klasse gikk hun i 2. klasse. Hadde aldri snakka med hun. Så starta vi å prate litt på facechatten. Hun går nå 3klasse og jeg er i militæret

 

Ida

skal hilse fra Tone forresten ;);) hu syns du er kjekk :):) hehehe. går i klassen min..

 

Meg

jasså, hmm husker ikke hvem det er

 

Ida

hehe. ok ;P

hu er nok ikke den eneste som syns det..hehe :):)

 

Meg

hva mener du nå?

 

Ida

asså..du er jo ikke stygg akkurat ;P

 

Meg

hehe, takk, hyggelig å høre at jeg ikke er stygg.

hvor la du merke til meg, gjorde ikke akkurat så mye ut av meg, unntatt i klassen

 

Veronica

bare så deg i friminuttene å sånn :)hvordan kan man IKKE legge merke til deg sier jeg bare ;P hehe

 

Hun har spurt meg når jeg kommer hjem på perm og om jeg skal ut og sånt. Jeg skal jo hjem på fredag og hun vet at jeg skal ut på lørdag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du like sosialt tilbakestående som jeg var, så kan det hende at du ikke klarer å tyde disse tegnene.

 

Dette er veldig tydelige tegn på interesse fra hennes del, og er det interesse fra din del, er det bare å flørte tilbake. :)

 

PS: Det ser ut til at du klarte å legge med hennes virkelige navn i siste del av samtalen.. Kanskje editere litt? ;)

Lenke til kommentar
Meg

hehe, takk, hyggelig å høre at jeg ikke er stygg.

hvor la du merke til meg, gjorde ikke akkurat så mye ut av meg, unntatt i klassen

 

Den der var du ikke helt heldig med, tyder på at du er usikker ;) Ellers hun være keen på deg, men da er det også veldig merkelig av henne å prate om navngitte jenter som visstnok synes du er kjekk.

 

Bare å be henne med på noe som kan være gøy, eller invitere henne hjem til deg.

Endret av Kloever_2
Lenke til kommentar

prøve å finne klippet fra Seinfeld, men det får holde med en quote

 

JERRY: All right, she said she couldn't find a decent hotel- room...

 

GEORGE: A decent hotel-room...

 

JERRY: Yeah, a decent hotel-room, would it be terribly inconvenient if she stayed at my place.

 

GEORGE: You can't be serious. This is New York city: there must be eleven million decent hotel-rooms! Whatta ya need? A flag? [waves with his handkerchief] This is the signal, Jerry, this is the signal!

Lenke til kommentar
HVorfor spør du oss og ikke gutta dine der inne? Jeg kan garantere at de vet hva du bør gjøre. :thumbup:

 

Man får mer fornuftige svar her, i omtrent alle tilfeller. Hvorfor vet de hva han skal gjøre, egentlig?

På forumet må man diskutere. I leiren er alle enige: pule livskiten av henne.

Lenke til kommentar
HVorfor spør du oss og ikke gutta dine der inne? Jeg kan garantere at de vet hva du bør gjøre. :thumbup:

 

Man får mer fornuftige svar her, i omtrent alle tilfeller. Hvorfor vet de hva han skal gjøre, egentlig?

På forumet må man diskutere. I leiren er alle enige: pule livskiten av henne.

 

På forumet får man som sagt mer fornuftige svar. Av de gutta hadde man trolig bare fått usaklig piss :)

Lenke til kommentar

Hva var hensikten med denne posten? "Hjelp med denne samtale loggen?" Du har ingen konkrete spørsmål om hva du vil ha hjelp med...

 

Hvis du vil få situasjonen analysert:

 

En jente synes at du er kjekk og hinter til at hun er keen på deg, for så å spørre om når du kommer hjem og indirekte foreslått at dere kan møtes, selv om du trolig gir 0 respons tilbake...

 

Hvis du liker hun så møt henne, og for all del gi hun respons før hun begynner å tvile/teste deg.

 

"hvor la du merke til meg, gjorde ikke akkurat så mye ut av meg, unntatt i klassen"... :whistle:

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...